Gå til innhold

Hvor kjøpe disse stoffene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å sy klær, lage smykker osv.

Skulle hatt svart polkadotstoff, semsket lysebrunt stoff, svart skinn, lær og forskjellige lette stoffer i grønt og jordfarger.

Tips til nettside som har stort utvalg til rimelig pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale etsy.com :) Der er det mange som selger ulike stoffer og materialer. På ebay er det også masse.

Skrevet

Veldig mye på ebay som noen nevnte. Spesielt på smykker. Husk 200 kr reglen, alt under dette er momsfritt. Leveringstiden er ofte på ca 2 uker fra Asia.

Skrevet

Skal ta en titt på sidene dere har nevnt. Hvilke søkeord bør jeg bruke for å finne de forskjellige tingene jeg er på jakt etter?

Er ikke så vant med nettbutikker og har aldri sydd mye før. Har aldri laget smykker, og vet ikke helt hva jeg trenger for å få best mulig ikke-hjemmelaget look på dem.

Hva slags forskjellige engelske begreper bør jeg kunne i forbindelse med smykkelaging f.eks? For å søke på nettsider etter ting jeg trenger. Jeg vet jo ikke engang hva alt heter på norsk...

Disse f.eks: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=7632&articleid=26855

Jeg søkte f.eks på ebay etter "necklace lock". Da kom det frem masse resultater av ferdig smykke med en nøkkellås på.....

Skrevet

Jeg har kjøpt inngraveringspenn. Hvor får jeg kjøpt små metallplater jeg kan gravere på og lage smykke av? Alà Björg sine smykker, eller dogtag-aktig.

OG hvilke beskyttelsesbriller bør man bruke når man inngraverer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...