Ahintofmadness Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Eg lurer på en ting, vet noen om det går ann å lage egne deksel til mobilen din hjemme? Eg har sett mange sider hvor du kan velge dine egne bilder og sånt men det er så dyrt synts eg og det er jo bare til iphone. La oss si at eg har et bilde på dataen av en fin blomst, går det på noen måte ann å få det bildet på et ensfarget deksel evt ved hjelp av printer? Dette gir kanskje ingen mening men det eg lurer på er om det går ann å designe egne motiv til et deksel hjemme hvis du har et ensfarget deksel... hadde vert supert hvis noen har et tips eller to :D
Gjest pepsimaxpower Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 du kunne eventuelt printet ut på klistermerke papir og så klistre det på mobilen etter du har klippet det til? fant ei nett side for litt siden hvor de selgte deksle til alle slags type mobiler. til å med min gamle sony w et eller annet.
Ahintofmadness Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2012 (endret) du kunne eventuelt printet ut på klistermerke papir og så klistre det på mobilen etter du har klippet det til? fant ei nett side for litt siden hvor de selgte deksle til alle slags type mobiler. til å med min gamle sony w et eller annet. Ja eg har sett mange sider men eg vil ha et deksel med glee på og det finner eg ikkje til min samsung galaxy s2..Hvor får eg kjøpt klistremerkepapir ? Kan du sende link til den siden du fant ? Endret 16. januar 2012 av Ahintofmadness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå