Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke bestilt fra ebay før, men skulle kjøpe meg crest whitestrips nå. Så trykker jeg "commit to buy" og det kommer opp at jeg nå har kjøpt dette produktet (men har ikke betalt). Og SÅ oppdager jeg at det står at selgeren kun sender i Australia. Hva gjør jeg nå, må jeg fortsatt betale eller kan jeg avbryte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestilt fra ebay før, men skulle kjøpe meg crest whitestrips nå. Så trykker jeg "commit to buy" og det kommer opp at jeg nå har kjøpt dette produktet (men har ikke betalt). Og SÅ oppdager jeg at det står at selgeren kun sender i Australia. Hva gjør jeg nå, må jeg fortsatt betale eller kan jeg avbryte det?

Skriv en personlig melding til selgeren, så sender han/hun deg en forespørsel om å avbryte, så trykker du bare ja :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde samme feil som deg, og kjøpte noe fra en fyr som ikke sendte til norge. Jeg sendte ham en melding og spurte om han ville kansellere kjøpet eller sende til norge, og det gikk kjempefint. Jeg måtte betale litt mer i porto, men jeg fikk det jeg bestilte :) Jeg pleier vanligvis være påpasselig med å sjekke, men akkurat der skjedde det en glipp. :fnise:

Skrevet

Jeg har gjort det samme. Var noe til en dollar ellerno, så det var ikke noen stor sak. Kjøperen ble sur og anmeldte meg til ebay - hvorpå jeg fikk advarsel om "dårlig oppførsel". :kjefte:

Etter å ha bevist at jeg relativt raskt hadde spurt selger hvordan vi skulle løse at jeg hadde gjort denne feilen. Ville han sende meg for ekstra porto eller skulle jeg betale bare produktet og ingen porto? Siden jeg ikke fikk noe svar betalte jeg (selvfølgelig) ikke.

Kundeservice skjønte at jeg ville betale, men ikke hadde fått svar på hvor mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...