AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Har møtt en mann gjennom felles kjente. Han har flørtet en god del, og jeg var veldig avmålt i begynnelsen. Tidlig i bekjentskapet ville han bli med meg hjem, etter en fuktig kveld på byen, men jeg sa nei. Tenker at menn får vise litt genuin interesse før så skjer. Visste ikke hva dette var. Etterhvert ble vi bedre kjent, og han var skikkelig på flørtern. Møtte han ikke så ofte, men kjemien var der hver gang. Tilslutt falt jeg pladask. Underveis har jeg jo tenkt at er han virkelig interessert, ville han vel invitere meg på et eller annet. Til slutt kom det, et weekend opphold på en hytte, sammen med andre venner. Jeg i hundre, men ting var fortsatt litt rart. Ikke den genuine interessen, jeg hadde ønsket. Men ønsker man noe nok, kan man jo velge å se det man vil, haha... Uansett, ting ble ikke helt som forventet, men gøy var det lell. Etter hjemkomst fortalte jeg jeg var blitt veldig betatt, han ville bare være venn og så ble det taust! Så nå lurer jeg på. Hvorfor iallverden er det vits å flørte med ´venner´, og ikke mene en ting. Er det bare for å holde et ´harem´. Signaler har vært ganske miksede, noen ganger har jeg tenkt at her er ingen tvil, jeg har snøret i bånn, mens andre ganger har det vært mer avmålt. Det er å legge til at vi er godt voksne, godt over 40. Han har vært single i flere år, er på jakt etter en spesiell. Jeg har innsett det er ikke meg, men har problemer med å forstå at det er greit å flørte, gi signaler som ikke er til å misforstå, også for andre og deretter bare avslå tilnærmelser. Vi har ikke vært sammen på noe tidspunkt, så det er ikke det. Har ingen bitre følelser, bare lurer på hvorfor noen syns det er greit å leke med følelsene til andre? Har de ikke samvittighet eller er det ren og skjær egoisme? Pokker så irriterende, sitte igjen med svarteper. Blottlegge følelser, så ha han bare lekt seg og hatt det gøy!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Mange som er slik, du merker fort om de virkelig interessert, da står de nemlig på døren din. Hev deg over det og finn en som fortjener deg:)
Steinar40 Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Problemet er at det tar tid å finne ut av hva man selv vil. For det første tar det ikke like lang tid for 2 ulike individer. Og for det andre er det aldri noen garanti for at man bestemmer seg for det samme. Om denne fyren har vært urimelig eller ikke vil jeg si avhenger av tiden som har gått. De verste sånn sett er de som aldri klarer å bestemme seg for noe. Men det er klart at det dreier seg om ren og skjær egoisme, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 OMG; Du sier det er bra med damer som er interessert, men på hvilket tidspunkt blir det for mye? Er det for mye å kysse en mann på kinnet under dans eller etter som takk for dansen, blir det for intenst, hvis du absolutt ikke er interessert eller er det sjarmerende? Steinar, her snakker vi om ganske lang tid, nesten et år. Han er innbarket ungkar, og jeg tenkte han trenger sikkert tid....Utrolig hva man får til i tankene, hehe. Jeg kan bruke lang tid ihvertfall, veie for og imot osv., vil, vil ikke osv. Har det jo bra som single også. Man blir ikke såret, kan gjøre som man vil. Mangler dog nærhet og sex. Men hvis han etter ett år, ikke viser tegn til egoisme på andre områder, vil det fortsatt være det da? Han har jo forsåvidt bestemt seg, ikke interessert i noe mer enn vennskap, er jo en klar melding det! Nå skal det også tilføyes at dette er en mann som har bare godt rykte, er ordentlig på alle områder. Vet han er såret av minst ett tidligere forhold. Jeg kan også flørte, men stopper hvis jeg ser at interessen er oppadgående eller gir beskjed at dette er bare tull og tøys. Hadde aldri latt det gå over flere måneder, da lurer jeg på hvor samvittigheten har gjort av seg.
Steinar40 Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 OMG; Du sier det er bra med damer som er interessert, men på hvilket tidspunkt blir det for mye? Er det for mye å kysse en mann på kinnet under dans eller etter som takk for dansen, blir det for intenst, hvis du absolutt ikke er interessert eller er det sjarmerende? Steinar, her snakker vi om ganske lang tid, nesten et år. Han er innbarket ungkar, og jeg tenkte han trenger sikkert tid....Utrolig hva man får til i tankene, hehe. Jeg kan bruke lang tid ihvertfall, veie for og imot osv., vil, vil ikke osv. Har det jo bra som single også. Man blir ikke såret, kan gjøre som man vil. Mangler dog nærhet og sex. Men hvis han etter ett år, ikke viser tegn til egoisme på andre områder, vil det fortsatt være det da? Han har jo forsåvidt bestemt seg, ikke interessert i noe mer enn vennskap, er jo en klar melding det! Nå skal det også tilføyes at dette er en mann som har bare godt rykte, er ordentlig på alle områder. Vet han er såret av minst ett tidligere forhold. Jeg kan også flørte, men stopper hvis jeg ser at interessen er oppadgående eller gir beskjed at dette er bare tull og tøys. Hadde aldri latt det gå over flere måneder, da lurer jeg på hvor samvittigheten har gjort av seg. Jeg hørte nylig at en eller annen undersøkelse hadde vist at damer trenger 6 dater for å bestemme seg, mens menn trenger bare 1 date for å bestemme seg. Tror ikke at vi skal ta disse tallene altfor seriøst, men det sier nok noe om hvem som vanligvis har vanskeligst for å bestemme seg. Imidlertid forekommer det jo ofte kompliserende faktorer som gjør et valg mye vanskeligere og dermed tidkrevende. Som f.eks mindreårige barn, eller at vedkommende er innbarket ungkar. Det å satse på at en ungkar skal endre seg er nok i beste fall et sjansespill.
Gjest -J- Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 For å svare på spørsmålet så synst jeg det er turn-on når kvinner er interessert. Det er langt verre når kvinner begynner med spill og skal late som de er uinteressert fordi de har lest om slike taktikker i ukebladene, etc. Genuin interesse er alltid satt pris på. Det hørest ut som om du er skuffet fordi han ikke hadde gjensidig interesse og det er forståelig nok, men allikevel er dette en risiko man må ta når man blir kjent med en ny person. Kanskje hadde du funnet ut at han ikke var noe for deg? Det er selvsagt galt å spille med følelsene til folk og holde en person for narr, men jeg vet ikke om det er tilfellet her? 1 år er etter min mening altfor lang tid til å finne ut av om man liker hverandre, så jeg råder deg til å bli litt mer effektiv neste gang, da slipper du å investere så mye tid og energi på noe som kanskje ikke blir noe. Om du hadde gitt meg et kyss på kinnet hadde jeg synst det var bare søtt uansett om jeg var interessert eller ikke. Gjerne på munnen for den del. Men, på det tidspunktet hadde jeg nok sagt ifra om at jeg ikke var interessert i noe mer eller trekt meg unna. Uansett smigrende. Spør du meg, så er dette en fin måte å finne ut om en person er interessert. Lykke til videre!
Mr.Omg Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 OMG; Du sier det er bra med damer som er interessert, men på hvilket tidspunkt blir det for mye? Er det for mye å kysse en mann på kinnet under dans eller etter som takk for dansen, blir det for intenst, hvis du absolutt ikke er interessert eller er det sjarmerende? Det blir vel for mye hvis hun sender meldinger hver time med "hva gjør du? " eller noe sånt. Hvis jeg absolutt ikke er interessert i en dame så danser jeg heller ikke med henne. Så hvis jeg danser så betyr det at jeg liker henne en god del, og da er det bare sjarmerende å få et kyss på kinnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå