Gå til innhold

Hjelp! Vasken har blitt tett med nudler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å gjøre vasken på badet tett med kokte nudler! Det har ikke blitt helt fullstendig tett, men nesten.

Finnes det noen måter å få løst opp disse nudlene på? Med ting jeg har hjemme? Salt, sitron, eddikk, salmiakk,?

Dette er litt flaut fordi det er ikke mitt bad. Om ikke annet funker, må jeg isåfall snike meg ut i morgen og kjøpe en plumbo i all hemmelighet.

Det er i tillegg også en veldig gammel vask så jeg tørr ikke begynne å skru den opp. Kan hende jeg ødelegger hele greia... :rodme: Huff, trenger noen råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Sikker på at du vil kjøpe Plumbo??? :o

• Liker 3
Gjest navnelapp
Skrevet

På badet? Ojojoj, ikkje optimalt, nei. Viss vannlåsen er lett tilgjengeleg er det enklaste å sette ei bøtte under, og skru den opp. På den måten får du fjerna det meste. Alternativet er å skylle lenge. Grav opp det du får tak i, og la vatnet renne. Og så lærte du (og alle andre her på KG) vel at nudlar skal ikkje i vasken. Et du ikkje opp alt, så la det våte renne av, til dømes i ei sil, og så kastar du dei avrente nudlane i søpla.

• Liker 1
Skrevet

Tøm dem i toalettet neste gang, å spyl dem på sjøen.

Skrevet

bare jeg som tømmer av vannet og kaster pasta som blir til overs i søpla?

Gjest badeand1
Skrevet

bare jeg som tømmer av vannet og kaster pasta som blir til overs i søpla?

Nope. ^^

• Liker 1
Skrevet

Huffda. Hvordan fikk du det til? Det beste er vel å åpne vannlåsen

Skrevet

At vasken går tett er jo noe som skjer hos alle av og til. Hvis rørene tåler det kan du bruke plumbo, men det vet du kanskje ikke. Da blir du nødt til å bare spørre de som eier. SÅnt som skjer. Jeg skrur opp min og drar ut alt drit og lortav og til.Hadde pappa på telefonen første gang ;)

Skrevet

TS her. Hvordan nudlene havnet i baden på vasken er en flau hendelse. Jeg vet jo at man ikke skal tømme mat i vasken. Nudlene havnet der fordi jeg plutselig ble dårlig og måtte kaste opp. Der og da kom jeg ikke på en annen løsning enn å prøve å skylle dem ned... Selvfølgelig skulle jeg prøvd å sikte på doen, men det skjedde så raskt. :tristbla:

Heldigvis er ikke vasken så tett i dag. Jeg lot vannet stå å renne med høyt trykk, det ser ut til å ha hjulpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...