julieh Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Jeg var nettopp en uke i syden og blir så vidt litt brun. En norsk sommer kan man nesten ikke se forskjell på hudfargen min fra vinteren. Jeg har ikke fregner og blir heller ikke "rød" istedet for brun. Er det noen som har noen gode tips for å bli brun ? Leve på gulrøtter, ta betakaroten ? etc.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Hmm, du kan trøste deg med at både jeg og min samboer etter en måned i Thailand var like hvite når vi kom hjem som da vi dro? Vi har heller ikke fregner eller blir spesielt røde. Syns lys hud er pent jeg
Gjest linsina Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har det samme problemet som deg. Men av solarium blir jeg faktisk fortere brun enn av vanlig sol. Tok vel solarium 4 dager etter hverandre en gang i november før en fest, og jeg så forskjell! Hadde skille til og med Kjøpte riktig nok en krem i automaten på mega sun, men om det var den som gjorde underverker vet jeg ikke.
Envy Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Ansiktshuden min er sånn. Jeg tar sol og tar sol, og ser fremdeles ut som et spøkelse i ansiktet. Resten av kroppen blir derimot brun. Utrolig frustrerende at ikke ansiktshuden følger takten til resten av kroppen! :gjeiper:
summerrain Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Jeg blir heller ALDRI brun, men jeg blir RØD! I fjor sommer derimot, var jeg veldig flink og tok betakaroten lenge før sommeren. Brukte også en krem som skulle gjøre deg brun fortere når jeg solet meg og jeg fikk faktisk ganske god farge :D Betakaroten er det som har hjulpet meg mest da
Sermina Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Jeg er alltid blåhvit og er hele tiden på leting etter noe annet enn selvbruning. Begynnte å teste ut Maui Babe browning lotion på sensommeren i fjor. Jeg synes den ga meg en synlig forskjell når jeg bare brukte den på en fot for å teste. Desverre så oppdaget jeg den ikke før høsten var rett rundt hjørnet så jeg skal prøve på nytt nå til sommeren. Den har fått veldig bra reviews på nettet. Jeg kjøpte den på Beautybay for ca 100 kr.
Mr.Omg Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Jeg blir heller ikke særlig brun. Første dag på jobben etter en 2 ukers sommerferie så kom en kollega bort til meg og så "uff da, så du har vært sjuk i sommer? SÅ kjiiiipt! ". Og da jeg svarte at jeg hadde vært ute i minst 8 timer i sola hver dag i 2 uker, så trodde hun ikke på meg
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Ansiktshuden min er sånn. Jeg tar sol og tar sol, og ser fremdeles ut som et spøkelse i ansiktet. Resten av kroppen blir derimot brun. Utrolig frustrerende at ikke ansiktshuden følger takten til resten av kroppen! :gjeiper: Om en 10-15 år kommer du ihvertfall til å se ut som et ganske rynkete spøkelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå