AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Over det siste året har jeg til stadighet møtt menn på byen/sosiale sammenkomster. Hyggelige menn, stort sett. Det blir ofte god stemning med mye prat og latter. I blant også at telefon nummer blir vekslet. Så, hvorfor blir det aldri noe mer? Er det slik at "what happens in Vegas, stays in Vegas?" også gjelder en kveld ute i Norge? Har hatt mang en natt hvor jeg har gått hjem med et stort glis om munnen, men så vet jeg egentlig at det nok helt sikkert aldri vil bli noe mer... fordi det nummeret du ga aldri gir noe resultat. Er det bare jeg som er ulykkesfuglen, eller er det flere som føler det slik ?
Envy Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Det blir jo liksom litt random på byen. Stor sjans for at det kun er den sexuelle kjemien som er tilstede, ikke resten. Når man møter noen på byen vet man stort sett svært lite om personen, og interessekonflikter vil med stor sannsynlighetinntreffe. Jeg traff likevel min kjære på byen, og vi har vært sammen i snart 3 år, så sjansen er tilstede Han er dog en tidligere kollega av min venninne, var sånn at vi kom i snakk. Men litt flaks var det nok likevel at vi tilfeldigvis passet godt sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå