symre Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei! Nå er det kun to måneder igjen til termin, og jeg har fått litt bange anelser om ordningen på Ullevål sykehus, der jeg skal føde. Der blir man visst sendt på barsel kun etpar timer, og så inn på det nye fødselshotellet. Jeg er stadig mer usikker på om det er noen ideell løsning. Har hørt at man blir overlatt veldig mye til seg selv, og at det er vanskelig å be om hjelp. Har også hørt at man ikke kan velge om man vil ha hotell eller vanlig barsel. Har noen erfaringer? Synspunkter? Er fødselshotell kanskje ikke så ille likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 HEI.. Desverre kan jeg ikke svare på spørsmålet ditt selv.. MEN: du burde gå inn på barnimagen.com Der finnes det mange historier om de forskjellige sykehusene. Faktisk ganske mange drømmefødsler. Som regel får man jo bare høre om de som det ikke gikk så bra med. IKHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
symre Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Det skal jeg gjøre! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Skrevet 22. mai 2002 #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Fødte for ca. 3 uker siden og kom på hotellet på Ullevål. Jeg synes det var topp. Rommene var fine, mannen min lå der sammen med meg, jordmødrene kom innom en gang pr. vakt og ellers var de tilgjengelig 24 timer i døgnet. Ellers er alt som vanlig der, inn og utgangssamtaler og barnelege besøk. God mat i kafèen også (matlysten stiger så snart amminga er i gang . Som du skjønner har jeg bare positive erfaringer. Husk to ting: 1. Når babyen din skriker så kommer de inn til deg med den uansett når du er på barsel. 2. Når du ligger på hotellet må du "tørre" og spørre om ting du lurer på. Lykke til uansett valg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå