Gå til innhold

Freia vs Charlis sjokoladefabrikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, nå ser man jo reklamer på tv, at Freia gir ut gullbilletter i 100 av sjokoladene sine.

Hadde det vært Charlie's fabrikk skjønner jeg hvorfor jeg skulle kjøpt meg en sjokolade, men FREIA? :eeeh:

Hva kan jeg forvente meg der da?

Kanskje like greit at jeg ikke er så glad i sjokolade :vetikke:

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Jeg syns det er helt greit, jeg :) Tror ikke folk kommer til å kjøpe mer sjokolade av den grunn, men det er jo moro for den som tilfeldigvis åpner sjokoladen og får en gullbillett.

• Liker 2
Skrevet

Har vært på Freia sjokoladefabrikk, var ikke så mye å skryte av. :sjenert:

Vil heller bli med Johnny Depp en tur i sjokoladefabrikken hans :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er helt greit, jeg :) Tror ikke folk kommer til å kjøpe mer sjokolade av den grunn, men det er jo moro for den som tilfeldigvis åpner sjokoladen og får en gullbillett.

Men hva skjer på Freia liksom?

Gjest catalula
Skrevet

husker da jeg var på Freia.. Eller, jeg husker jeg var der, men ikke noe mere enn at jeg måtte ta ut alle øredobbene mine og at lærern vår ikke klarte å ta av seg gifteringen sin. Det var vel det.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

har vært der.. ingenting å skryte av. man får fersk sjokolade, men den smaker veldig anderledes. jeg synes ikke det var noe godt

Skrevet

Mange tror man får så mye sjokolade man vil, det er helt feil. Har vært på Freia og nei, det var ikke mye å skryte av. Hadde jeg fått en gullbillett hadde jeg kasta den, eller noe..

Gjest Mahareth
Skrevet

Hadde jeg kunnet ende opp med å få hele sjokoladefabrikken hadde jeg nok kjøpt mer sjokolade enn jeg pleier, men det anser jeg som ganske lite sannsynlig at skjer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har vært på Freia en del ganger, men det er noen år siden sist. Før så fikk man se selve produksjonen og smake på masse sjokolade. Sist gang jeg var der hadde de bygget "Freialand", som var en rekke rom med utstilling av sjokoladens historie. Fikk følelsen av at de var laget for barneskole-barn og vi fikk bare så vidt sett litt av selve produksjonen gjennom glass og på god avstand. Fikk smake på sjokoladen, men langt fra "nok". Det kan hende de har gjort om på det siden sist jeg var der, men før jeg hører noe mer positivt så gidder jeg ikke å ta en ny tur.

Skrevet

Jeg kan tenke meg det er stas for femåringer da :)

...hvis ikke det bare blir en skuffelse... Jeg har selv jobba på Maarud, og hvis de fabrikkene ligner er det ikke noe særlig å trakte etter akkurat :fnise:

Skrevet

Jeg kan tenke meg det er stas for femåringer da :)

...hvis ikke det bare blir en skuffelse... Jeg har selv jobba på Maarud, og hvis de fabrikkene ligner er det ikke noe særlig å trakte etter akkurat :fnise:

Hehe. Det er aldersgrense 10 år på konkurransen :P Jaja.. Syntes i grunnen det er greit at de minste barna for en gangs skyld ikke er i fokus

Skrevet

Takk for svar ;) Da skal jeg IKKE gå inn for å finne noen gullbillett :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Freia leter etter ny direktør? Det var jo for å finne en etterfølger at Charlie fikk komme inn på sjokoladefabrikken, var det ikke? Mulig jeg husker helt feil, er lenge siden jeg har lest boka eller sett filmen.

Så egentlig burde kanskje disse gullbillettene deles ut til arbeidsledige. :fnise:

Gjest linsina
Skrevet

Får sånn filmfølelse av hele greia jeg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...