Gå til innhold

Hvordan slette facebook meldinger fulstendig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å slette noen meldinger på facebook, på den måten at ingen kan se dem lenger. Jeg trodde at det bare var å gå på "Handlinger" så velge "Slett meldinger ...", men så enkelt er det ikke. Når du fjerner meldinger på den måten, fjerner du bare de meldingene du ser, ikke de meldingene h*n andre ser.

Er det noen som har noen løsning på hvordan man sletter de meldingene h*n andre ser??? Jeg vil bare slette noen meldinger jeg angrer på at jeg sendte.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Du kan ikkje slette PM'er du har sendt til andre, fra deres innboks...

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om du kan slette det motparten ser, tviler i grunn på det? Men når man sletter meldinger på fb, så arkiveres de og popper opp igjen i sin helhet om nye meldinger fra personen kommer inn. Dette kan man gjøre noe med. Limer inn fra en annen tråd jeg svarte i for en tid tilbake:

Først må du gå inn på meldingen du skal slette, så velge "actions" øverst på siden og "delete message". Deretter må du gå inn på "Messages" fra menyen på venstre side, gå på søkefeltet med forstørrelsesglass på og velge "archived messages". Gå så inn på den meldingen du slettet i sted, velg "delete messages" under fanen hvor det står "actions" øverst på siden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt logisk at du ikke kan gå inn og slette en annen persons chattehistorie. Det ville jo vært det samme som om du sletta utboksen/sendte meldinger på telefonen, så skulle da de som har mottatt meldingene du har sendt få de slettet fra innboksen. Sier jo seg selv.

Du kan sikkert slette samtalen i din facebook, men de blir ikke slettet hos den andre part sin facebook.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...