Gjest linselus Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 varierer prisene på synskontroll hos de forskjellige optikerne? hvilken optiker bruker du og hva tar han for å kontrollere synet ditt?
lenny Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 tror det varierer litt.ett sted kostet det 300; for synstest, det var på onsum men hvis man sjekker litt rundt så kan man være heldig,noen kjører gratis kampanje innimellom.
ringblomst Skrevet 2. januar 2004 #3 Skrevet 2. januar 2004 De jeg har hørt om i Oslo har ganske like priser, noen har også gratis "hurtigtest".
Mrs. B Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 Jeg bruker dagslinser og når jeg da kjøper nye linser hvert halvår står det på kvitteringen min "synstest: 540kr". Synes dette er helt hårreisende dyrt. Må nemlig betale det selv om jeg ikke tar den - siden det er del av en pakke. Husker derimot fra da jeg bare hadde briller (to år siden) at synstesten kostet drøyt 200 kr. Skal snart ha nye linser igjen og har denne gang bestemt meg for kun å ta test og ikke bestille denne pakken, for å se hva prisen på testen blir da. Bestiller heller linsene på nett om det skal være sånn. Dette er hos Z-optikk forresten.
Gjest Virvel Skrevet 3. januar 2004 #5 Skrevet 3. januar 2004 Jeg tror jeg betaler 270 kroner når jeg er til linsekontroll hvert halvår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå