Gå til innhold

Solosang i kirken....?

Skal dere ha solosang i kirken....?  

2 stemmer

1. 1. Skal dere ha solosang i kirken....?

• Ja...
      24
    • Nei..
      12
    • Vet ikke ennå....
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nok helt sikker tatt opp før, men jeg prøver igjen...

Skal dere ha solosang i kirken....?

I såfall... Hvilken sang skal dere ha....?

Vi har veldig lyst til å bruke "From this moment on"...

Den er jo så nydelig.... :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke minst passer den utrolig godt til akkurat det, både tekst og melodi......!

:)

Skrevet

Vi skal ikke ha solosang i kirken, for Jan Werner var opptatt den dagen..... :blunke:

Men vi skal ha solotrompetspill, noe jeg tror kan bli vel så bra.

Ingen kan måle seg med Jan Werner uansett.....

ellers syns jeg vel kanskje at Shania Twains "From this moment" er litt oppbrukt....?

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å ha en solist i kirken.

Må prøve å finne noen som kan, har ikke tenkt på hvilken sange enda.

Hvor mye er det vanlig å betale en solist for å synge en eller to sanger i kirken?

Skrevet

Skal ha to soloinnslag i kirken, det ene med harpe og det andre blir enten fiolin eller sang+gitar.

Skrevet

Pianisten i kirken er med i bandet som skal spille om kvelden, så vi får pakkepris. Han skaffer så en solist som vi betaler litt ekstra for. Syns også att from this moment er veldig oppbrukt. Det finnes jo så mye vakker musikk!!Finn heller noe litt mer personlig!

Skrevet

Vi håper å få det til. Min mann spilte i band en gang i tiden og vi håper å få etpar av hans kolleger til å spille og synge i kirken.

Sangen vi har mest lyst på er "mysteriet deg" med Eidsvåg/Nilsson fordi det er VÅR sang :wink:

Skrevet

Ja skal ha solinnslag.

Vi har lyst på Gje meg handa di ven og Mitt hjerte er ditt (den som May Britt andersen har. Er litt usikker på om det er dette den heter men...)

Gleder meg til å høre det. :D

Skrevet

Det kan godt være at "From this moment on" er litt oppbrukt, men jeg har faktisk aldri hørt at den sangen er brukt til akkurat det noen gang...

Jeg tror faktisk ikke det er så vanlig her oppe å bruke solist i kirken.. (annet enn til begravelser...)

Derfor blir det liksom litt utenom det vanlige... :)

Teksten passer jo utrolig godt i tillegg.... :)

Dere har valgt mange fine sanger forresten.... :)

Tex: Er du sikker på at Jan Werner er opptatt....? Synes jeg hørte rykter om at han var ledig på bryllupsdagen din, og gjerne ville ta oppdraget å synge for en av sine fans... Hehe.. :)

Han er nå flink da...!!

Skrevet

Vi skal ha solo sang i kirken..Det er thomas stanghelle+ moren hans som skal synge ,,skal synge the prayer+ en sang til...Vet ikke hvilken enda.

http://www.thom.no/

Skrevet

Ja! :D

En kompis av oss skal synge, og han er utrolig flink.. kommer til å ha tårer i øynene av å høre på han.

Han har sagt han har en perfekt sang å synge, men hvilken det er vet vi ikke enda.. Men det får jeg vite i morra.. :D

Skrevet

Vi skal ha solosang i kirken, hun som skal synge er forresten med i Beat for Beat 16. januar! Har ikke hørt henne synge ennå, bare vet at hun skal være veldig flink! Så det blir moro å se henne der...Hun skal synge Det Vackraste og From this moment on! Jeg har ikke hørt om noen som har hatt disse sangene før, så for meg er de ikke så veldig oppbrukt! Men oppbrukt eller ikke, jeg falt pladask for disse sangene og From this moment on passer veldig godt synes jeg på en bryllupsdag! Hvis du liker den, @shygirl@, så synes jeg du skal ta den!

Skrevet
Vi håper å få det til. Min mann spilte i band en gang i tiden og vi håper å få etpar av hans kolleger til å spille og synge i kirken.

Sangen vi har mest lyst på er "mysteriet deg" med Eidsvåg/Nilsson fordi det er VÅR sang :wink:

Så morsomt. Den er nemlig vår sang også. Jeg blir helt svak hver gang jeg hører den. :D

Skrevet

Jeg svarte vet ikke enda. Jeg har lyst til å spørre en dame jeg kjenner som er kjempeflink. Hun sang i et band svigerfar spilte i tidligere, men jeg kjente henne fra før hun begynte der. Så vi får se...

Skrevet

Vi hadde solist i kirken når vi giftet oss. Utrolig flott.. Han sang More than Words med Extreme og spilte kassegitar til og så sang han Ave Maria helt til slutt før utgang. Flott opplevelse :D

Skrevet

Søsteren min skal synge. Vet ikke helt hva ennå, har litt lyst på "Mitt hjerte er ditt" av Prøysen (?)

Skrevet

Hvis vi finner noen som kan synge vil vi gjerne det

Skrevet

For oss blir det trompetsolo, enten "Arioso" av Händel eller "Men går jag över engarna" av Ferlin/Strand

• 1 år senere...
Gjest thering
Skrevet

hei

er det noen som vet om det finnes tekst til "men går vi over engarna"?

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal også ha From this moment.. Veldig vanleg, men veldig oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...