wildfire Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Har grublet i evigheter, og trenger nå hjelp. Har selvfølselig snakket med et par veninner om dette, og dem er like forvirret som meg. Det startet da jeg begynte i ny jobb. Jeg kan ikke huske å ha fått noen signaler før han la meg til på facebook. Han skreiv til meg på chatten, og etter det la jeg merke til småflørtingen på jobb (ja, jeg er håpløs når det kommer til dette) Det begynte med bli kjent spørsmål fra hannes side, jeg svarte og stilte spørsmål tilbake. Syntes jo han var virket som en alright fyr, og når man begynner i en ny jobb er det jo greit å bli kjent med kollegaene sine. Vi jobbet på hver sitt skift, men hadde begge samme nummer på hver våre skift, så vi byttet jobb i skiftavløsningene. Etter vi hadde chattet noen uker fikk jeg sms (sikkert funnet nummeret på en eller annen nummeropplysningsside), også begynte det med litt mer tydelig flørting. Kom bak meg, holdt rundt meg, tok meg litt i hånden.. Begynte å invitere meg på forskjellige fritidsaktiviteter (som aldri ble noe av siden vi jobbet om hverandre), og når vi hadde fri sammen passet det liksom aldri for han. Planla små turer sammen, bading, dusjing, overnatting (som heller aldri ble noe av). Og etterhvert ble jeg rett og slett lei. Svarte han selvfølgelig når han sms'et eller chattet til meg, og når vi møttes på jobb. Men det ble bare mindre og mindre. Nå jobber vi ikke lengre sammen, men han skriver til meg av og til. En kveld finn jeg sms om vi ikke kunne ha sex, jeg var selvfølgelig sovna og så ikke meldingen før dagen etterpå. Og han var selvfølgelig full da han skrev det, men sa han mente det. Møtte han ute i helga, pratet ikke til han, men veninnene mine sa han hadde øynene på meg halve kvelden. Fikk melding til han dagen etterpå, og da gav han meg igjen en liten stikker om å møtes igjen om ikke så alt for lenge. Jeg blir rett og slett sprø! Noen som skjønner hvor han vil? For det gjør ikke jeg. Det skal nevnes at det er 14år mellom oss, han er singel og har en gutt på 5. Vet ikke hvor lenge han har vært singel. For meg virker det som han i starten skulle få meg interessert, men var snar å stikke da det virkelig kom til å skulle utføre alt det planlagte. Mens nå prater han til meg av og til og gir meg stikkere for at han enda skal holde meg "der". Men det høres litt sykt ut det og? Hvorfor skal han ha meg "der" dersom han ikke vil noe mer? Hva skal jeg si til han? Kjenner jo ikke hverandre så alt for godt heller. Så jeg føler ikke jeg kan prate så veldig med han om hva jeg tenker, mener og føler. Håper noen kan hjelpe Vil så gjærne lære han å kjenne bedre, han er good looking, veldig snill, kanskje litt sjenert? hvertfall stille av seg og dermed vanskelig å prate med. Vi har mye til felles, og jeg finner han på en eller annen ufroklarlig måte spennende. Det er noe der jeg vil finne ut av.
Steinar40 Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Han har jo sagt det til deg selv; altså at han vil ha sex. Og det du ikke forstår, det er sjelden noe positivt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Spør han ut på date da, si nå eller aldri. Om han bailer da, så vet du ihvertfall sikkert at han bare fjaser.. Ikke ha sex med ham sånn plutselig. Vent heller til dere blir kjent..kjedelig å jobbe med noen som det ikke fungerer med.
wildfire Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2012 Spør han ut på date da, si nå eller aldri. Om han bailer da, så vet du ihvertfall sikkert at han bare fjaser.. Ikke ha sex med ham sånn plutselig. Vent heller til dere blir kjent..kjedelig å jobbe med noen som det ikke fungerer med. Har foreslått date et par ganger, i form av fjellturer og annen fysisk aktivitet som jeg vet han liker. Han kommer bare med ny unnskyldning for hver gang, enten så har han barnet ellers er det noe annet. Men så kan han komme med det selv senere, at vi skulle hatt oss en tur hist og pist, men det blir bare med praten på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå