AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Jeg er veldig forelsket i en jente som jeg av en eller annen grunn ikke klarer å finne, men jeg vet hvem faren hennes er. Og derfor lurer jeg på om det er passende å sende en mail til han og spørre om kontaktinformasjonen til dattera? Jenta er 17-18 år. Selv er jeg 19. Hva bør jeg si, og hvordan?
Mr.Omg Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Kan du ikke bare si at du er en venn av datteren hans og at du har prøvd å få tak i henne uten hell. Og om han har et tlfnr til henne? Har hun ikke facebook forresten? 2
Dreaming Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Bor hun hjemme? Gulesider + Facebook løser som regel det meste 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Kan du ikke bare si at du er en venn av datteren hans og at du har prøvd å få tak i henne uten hell. Og om han har et tlfnr til henne? Så du mener det er bedre å lyve slik istedenfor å bare si det som det er? Er det så ille å spørre en far om noe sånt? Har hun ikke facebook forresten? Jeg har søkt masse, men ikke funnet henne. Så jeg tror ikke det.
hulaboer Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Trenger han å si noe om at grunnen til at han vil finne jenta er at han vil danse sengevalsen med henne? Kan han ikke bare spørre først uten å si, noe? Og hvis faren lurer kan han jo finne på noe...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Om du vet hvem faren er, vet du vel hvor han og datteren bor? Kan du ikke skrive et brev og legge i postkassen eller levere på døren?
Neket Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Ring hjem til ham og spør om hun er inne da, om hun ikke bor hos moren eller noe sånt? Slik vi gjorde i gamle dager før Facebook og sms var oppfunnet
Mr.Omg Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Så du mener det er bedre å lyve slik istedenfor å bare si det som det er? Er det så ille å spørre en far om noe sånt? nei, si at du ønsker å bli kjent med henne da. Tror ikke du blir så populær hos faren hvis du sier at du vil oppe i høyet med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå