Gå til innhold

Spørre faren om kontaktinformasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig forelsket i en jente som jeg av en eller annen grunn ikke klarer å finne, men jeg vet hvem faren hennes er. Og derfor lurer jeg på om det er passende å sende en mail til han og spørre om kontaktinformasjonen til dattera? Jenta er 17-18 år. Selv er jeg 19.

Hva bør jeg si, og hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si at du er en venn av datteren hans og at du har prøvd å få tak i henne uten hell. Og om han har et tlfnr til henne?

Har hun ikke facebook forresten?

• Liker 2
Skrevet

Bor hun hjemme? Gulesider + Facebook løser som regel det meste ;)

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare si at du er en venn av datteren hans og at du har prøvd å få tak i henne uten hell. Og om han har et tlfnr til henne?

Så du mener det er bedre å lyve slik istedenfor å bare si det som det er? Er det så ille å spørre en far om noe sånt?

Har hun ikke facebook forresten?

Jeg har søkt masse, men ikke funnet henne. Så jeg tror ikke det.

Skrevet

Trenger han å si noe om at grunnen til at han vil finne jenta er at han vil danse sengevalsen med henne? Kan han ikke bare spørre først uten å si, noe? Og hvis faren lurer kan han jo finne på noe...

Skrevet

Om du vet hvem faren er, vet du vel hvor han og datteren bor? Kan du ikke skrive et brev og legge i postkassen eller levere på døren?

Skrevet

Ring hjem til ham og spør om hun er inne da, om hun ikke bor hos moren eller noe sånt?

Slik vi gjorde i gamle dager før Facebook og sms var oppfunnet :)

Skrevet

Så du mener det er bedre å lyve slik istedenfor å bare si det som det er? Er det så ille å spørre en far om noe sånt?

nei, si at du ønsker å bli kjent med henne da. Tror ikke du blir så populær hos faren hvis du sier at du vil oppe i høyet med henne :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...