Wiwa Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Hei. Jeg har tatt en oppryddning i klesskapet mitt, og har funnet flere ting som ennå har prislappen på. Jeg kunne tenkt meg å bytte det, og lurer derfor om noen vet hvor snille bik bok, cubus, gina tricot er når det kommer til bytting av klær som de ikke lenger har i butikken. Noen som vet? :-)
Gjest hyhy54 Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Tror det kommer mest ann på hvilken kassedame du møter på. Har møtte både de som krever kvittering som beviser at det er under en uke siden kjøpet fant sted, og de som lar deg bytte uten kvitering. Tviler på at du får pengene tilbake derdom du ikke har med kvittering, men en ny vare kan du kanskje få
Neket Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Om det er varer de ikke lengre har i butikken kan jeg ALDRI forestille meg at de tar dem tilbake. Er som regel bytting innen X antall dager mot kvittering. Om du ikke har kvittering er de ofte grei dersom plagget er i salg fremdeles, men å komme med noe fra fjorårets vårkolleksjon er glemmesak, uansett hvor mye tags og kvittering man har! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå