AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Noen her som har noen gode forslag til kremer uten parfyme som jeg kan bruke mot tørr hud? Huden er blitt så tørr etter at jeg fikk junior. Har sikkert en del med ammingen å gjøre og. Brukte body butter fra body shop før, men er usikker på om jeg kan bruke den nå siden det lukter sånn av den.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Denne tråden kunne jo jeg startet! Sliter virkelig med det samme! Vet de selger en krem på apoteket i en sånn stor hvit pumpeflaske, med blå skrift. Den skal visst være veldig god, men jeg har ikke prøvd den sjøl. For tiden blander jeg babyolje og nøytralt luktende hudkrem for å smøre på legger, hender og armer. På hendene er det så godt som borte nå. Smører meg en til to ganger om dagen. Leppene også, de er skikkelig tørre!!
Gjest pysepusen Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Denne er helt super! Brukte den både til meg selv og til junior! 1
Klematis Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Denne er helt super! Brukte den både til meg selv og til junior! Helt enig, Exomega Creme (ikke lotion) er det beste vi har prøvd. har gått med en del av de store flaskene der, gitt. Perfekt til atopisk hud som Vesla har. Har fått anbefalt La Roche Posay på apoteket, men den er langt fra like god, synes jeg.
Gjest pysepusen Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Helt enig, Exomega Creme (ikke lotion) er det beste vi har prøvd. har gått med en del av de store flaskene der, gitt. Perfekt til atopisk hud som Vesla har. Har fått anbefalt La Roche Posay på apoteket, men den er langt fra like god, synes jeg. Ja, det må være krem! Her har heller ikke noe av det andre fungert like bra! Også er den super å smøre i ansiktet til babyen med morgen og kveld. Bruker aldri kuldekrem her
Gjest frøken am Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Vil anbefale Weleda Fåes forresten kjøpt billig på iHerb - både leppepomade og krem
Alma1978 Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Denne er helt super! Brukte den både til meg selv og til junior! Signerer den. Aderma exomega er det beste for tørr hud. Bruker den på jentungen også, når hun er tørr og rød i fjeset. Veldig god på hud som ikke liker vinter og kulde så godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå