AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Sliter med å finne navn. Liker bibelske navn og klassiske navn.
Kosemose Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Kristian? Erik? Jakob? Eivind? ...er navn jeg syns klinger godt for Elias' lillebror 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Andreas Tomas/Thomas Simon/Simeon Matteus/Matheus Mathias Lukas/Lucas Gabriel Samuel Esajas/Esaias Nataniel/Nathaniel/Natanael Melkior/Melchior
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Daniel. Elias og Daniel - jepp, det var fint
The Kitten Skrevet 15. januar 2012 #14 Skrevet 15. januar 2012 Jeg er glad i navnene Aaron, Noah og Lucas.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #18 Skrevet 15. januar 2012 Esajas/Esaias Han som sa "Prepare slaughter for his children for the iniquity of their fathers; that they do not rise, nor possess the land, nor fill the face of the world with cities." ? Det ville jeg ikke at barnet mitt skulle hete...
Gjest halebein Skrevet 15. januar 2012 #19 Skrevet 15. januar 2012 Messias. OMG! Kall nå for all del ikke sønnen din Messias! :D Kjenner et søskenpar som heter Elias og Magnus..og et annet Elias og Noah...så for meg hører disse fint sammen:) Ellers Even, Eskil, Eistein hvis du vil ha E-navn igjen Mikkel er også fint synes jeg, og passer fint til Elias. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå