Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 #1 Skrevet 29. desember 2003 Om jeg har adressen, men mangler navn.Hvor kan jeg finne hvem som bor i XXgate NrXX??? Prøvde tlfkat. uten resultat. Noen som vet?
chimp Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Jeg finner lett frem til hvem som bor på forskjellige adresser ved å legge inn gate/veinavn og nummer i forskjellige telefonkataloger. Men på Gule Sider under Detaljert Søk, f eks, virker det som du må ha med postnummer.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #4 Skrevet 30. desember 2003 Har prøvd på tlfkat, men kommer opp at de må ha navn. Likeså på gulesider. Kunne selvsagt ringt opplysningen, men det er dyrt. Trenger flere adr.
Octavia Skrevet 30. desember 2003 #5 Skrevet 30. desember 2003 Søkte på min egen adresse + postnummer på gule sider. Fikk opp navn på både meg og mannen. Skjønner ikke hvorfor du ikke får det samme. Hmm.
Labella Skrevet 30. desember 2003 #6 Skrevet 30. desember 2003 Rart at du ikke fant det på telefonkatalogen.no - prøvde en adresse nå nettopp og fikk opp alle som bor i den aktuelle leiegården. Det eneste jeg fylte ut var gate + nummer og kommune. Kan du ha skrevet navnet på veien feil?
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #7 Skrevet 31. desember 2003 Det er ikke sikkert at de har telefon eller har hemmelig nummer!
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #8 Skrevet 1. januar 2004 På gule sider fikk jeg beskjed om å skrive bransje.På den andre fikk jeg beskjed om å skrive navn. Hva gjør dere som ikke jeg gjør.
Labella Skrevet 1. januar 2004 #9 Skrevet 1. januar 2004 På telefonkatalogen.no velger du "Detaljert søk" - da får du mulighet til å skrive inn adresse og andre opplysninger.
bluebird Skrevet 1. januar 2004 #10 Skrevet 1. januar 2004 Du kan også bruke www.dittdistrikt.no Hvis den/de du skal søke etter bor i samme kommune som deg, så kan du jo se i telefonkatalogen Ditt distrikt hvis du har den. Der står alle adresser oppført, pluss navn på de som bor der.
aline Skrevet 2. januar 2004 #12 Skrevet 2. januar 2004 Prøv her. Jeg prøvde på denne linken, la inn kun gatenavnet med nummer + poststed og kommune, fikk opp alle som bor på den adressen. Uten å fylle inn navn eller postnummer eller noe. Men den adressen du skriver inn på eksistere, du må VITE at du skriver den rett og at nummeret faktisk finnes på det stedet du søker, ellers vil du sikkert på spørsmål om navn, fordi de ikke klarer å søke opp noe på gaten.
Mrs. B Skrevet 2. januar 2004 #13 Skrevet 2. januar 2004 Man må ikke skrive inn gatenummer en gang. Bare skriv gatenavn og poststed eller kommune om du ikke er sikker på nummeret så får du alle i den gaten på det stedet.
Labella Skrevet 2. januar 2004 #14 Skrevet 2. januar 2004 Man må ikke skrive inn gatenummer en gang. Bare skriv gatenavn og poststed eller kommune om du ikke er sikker på nummeret så får du alle i den gaten på det stedet. Hvis det ikke er en lang gate med mange boligblokker :blunke: Du får ikke opp mer enn 100 treff
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #15 Skrevet 2. januar 2004 Hva er det med meg. Nå la jeg inn min egen adr.+by og postnr. La inn min mors adr og by, men var usikker på postnr så det skrev jeg ikke. Kommer ikke opp en ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå