Gå til innhold

En herlig natt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aah, HVORFOR har jeg ikke prøvd ut One night stand tidligere folkens?!?

Vi møttes tilfeldig i går kveld på en kebabsjappe, og sammen med en vennegjeng bestemte vi oss for å stikke på nach. Av ukjente grunner kom jeg og mister S fra resten av flokken, og bestemte oss til slutt for å stikke og sove hos ham. Fyren så helt ordinær ut, 25, like høy som meg og pene ansiktstrekk. Når vi kom hjem til han var det derimot andre boller.. Jobben hans krever noenlunde fysisk styrke, så han hadde de SINNSYKESTE armene jeg har sett noensinne, bred i kroppen med muskler.. Og det var ikke bare armene hans som var store, for å si det slik.. Le Gummi (største størrelsen) var som et pølseskinn :fnise:

Ble verken mobil eller faceutveksling, så blir ikke noe videre kontakt.. Litt synd, for fyren var DEILIG :rodmer:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest anonymx92
Skrevet

Jeg er ikke noe tilhenger av ONS, og har som regel alltid hatt fast følge.

Men må si at det høres veldig spennende ut med ONS :jepp:

Men hørtes ut som om du hadde en flott kveld og natt!! :smilbla:

Gjest bellabulla
Skrevet (endret)

jeg har hatt kanskje 3 -4 ons, og opplevde at oppmerksomheten, det fine synet og det å utforske en helt ny person både fysisk og mentalt helt uforpliktet var det som var tilfredsstillende, ikke selve sexen. :)

EDIT: den ble postet litt fort. Skulle skrive at jeg regner med det er "the thrill" som gjorde det verdt for deg og?

Endret av bellabulla
Skrevet

jeg har hatt kanskje 3 -4 ons, og opplevde at oppmerksomheten, det fine synet og det å utforske en helt ny person både fysisk og mentalt helt uforpliktet var det som var tilfredsstillende, ikke selve sexen. :)

EDIT: den ble postet litt fort. Skulle skrive at jeg regner med det er "the thrill" som gjorde det verdt for deg og?

Det var det absolutt :jepp: Nærheten og kosen var absolutt verdt det! Angrer litt på nå at jeg ikke kunne foreslått knullekompis-forhold, men men.. :sjenert:

Skjønner at jeg var heldig med min første ONS. Fyren var HELT opphengt i kroppen min, og skulle kose, stryke og klå mest mulig. LIKER'EEEE :fnise:

ts

Skrevet

Av ukjente grunner kom jeg og mister S fra resten av flokken, og bestemte oss til slutt for å stikke og sove hos ham.

Gratulerer, unner deg dette!

Og genialt at disse ukjente grunnene gjorde at du og han ble borte fra resten av flokken (eller skal vi kalle dem de potensielle cock-blockene? :) ).

At ting "bare skjedde", sånn helt tilfeldig. Dette er det som kjent en manns jobb å legge tilrette for at skal skje ved hjelp av stjernenes og månens kraft, kudos til mister S for bra tilrettelegging :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer, unner deg dette!

Og genialt at disse ukjente grunnene gjorde at du og han ble borte fra resten av flokken (eller skal vi kalle dem de potensielle cock-blockene? :) ).

At ting "bare skjedde", sånn helt tilfeldig. Dette er det som kjent en manns jobb å legge tilrette for at skal skje ved hjelp av stjernenes og månens kraft, kudos til mister S for bra tilrettelegging :)

Haha, tror egentlig det ikke var planlagt :gjeiper: Var vel heller min feil som skulle studere alt vi kom over på veien, og var nyskjerrig på alt.. Ikke rart at resten gikk fra oss :fnise:

Hadde ihvertfall en HERLIG natt med noen av de sykeste orgasmene jeg har hatt noensinne.. Og som sagt, synd at vi ikke har fult navn/tlf, for kunne gjerne hatt et friends with benefits forhold til han her altså :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Haha, tror egentlig det ikke var planlagt :gjeiper: Var vel heller min feil som skulle studere alt vi kom over på veien, og var nyskjerrig på alt.. Ikke rart at resten gikk fra oss :fnise:

Hadde ihvertfall en HERLIG natt med noen av de sykeste orgasmene jeg har hatt noensinne.. Og som sagt, synd at vi ikke har fult navn/tlf, for kunne gjerne hatt et friends with benefits forhold til han her altså :sjenert:

Tror nok begge var keene på å bli kvitt de potensielle cock-blocksa. Virker som en som kan sine saker dette.

Regner derfor med at han har mange muligheter. Jeg tipper han hadde sørget for å utveksle nummer/face om han var over middels gira på å ha deg som fuckbuddy. Husk, 10% av gutta ligger med 90% av de single jentene eller noe sånt.

Men, kanskje han dukker opp igjen og vil gjenoppleve om du henger på samme utested flere ganger.

Andre sjanser dukker uansett opp, det er bare å sende ut de rette signalene til gutta med litt muskler. Kreatin, som mange av treningsgutta tar, sies jo til og med å øke penisvolumet :)

Skrevet

Men, kanskje han dukker opp igjen og vil gjenoppleve om du henger på samme utested flere ganger.

Vi møttes på en kebabsjappe, så tviler på at vi vil møtes igjen :fnise:

Skrevet

Jeg hadde dessverre ikke samme opplevelsen som deg TS med min ONS i helgen. Det var helt patetisk :(. Han var 24 år gammel, og hadde ikke litt peiling på hva han holdt på meg. Jukket som en jævla duracell kanin...Gud så glad jeg var når han gikk...Gjør nok ikke dette igjen, fikk bare bekreftet at ONS er oppskrytt.

Men kjekt å høre at noen treffer blink!! :)

Skrevet

Andre sjanser dukker uansett opp, det er bare å sende ut de rette signalene til gutta med litt muskler. Kreatin, som mange av treningsgutta tar, sies jo til og med å øke penisvolumet :)

Tror ikke det du. Hvis kreatin er det som skal til for å forstørre penis hadde dette vært viden kjent og vel brukt. Størrelsen på musklene har ingen ting å si for penisstørrelsen.

Skrevet

Jeg hadde den beste natten noensinne med en franskmann for noen mnd siden. Fremdeles minnes jeg de hete kyssene, den varme tungen, den deilige kroppen hans mot min. Passion! Så fordømt hett. Har såå lyst til å gjøre dette igjen, med ham, og jeg ser han nærmest daglig gjennom jobb og treningssenteret, men alt jeg tør er å møte blikket hans, og holde det. Gosh. Han kunne pult meg hvor som helst, når som helst. På kontoret på jobb, i badstua på treningssenteret, på en mørk og skitten pub. Ja. Hvorsomhelst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...