AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Jeg snuser litt på begge de yrkesveiene, begge virker interessante. Har noe erfaring fra jobb i bhg og trives godt med det, selv om jeg skal innrømme at støynivået tar på(jeg har hørt man blir vant med det), er veldig glad i barn og synes arbeidet til en førskolelærer virker spennende i tillegg til at det er utrolig viktig. Samtidig virker tannpleieryrket virker interessant det også. Man får jobbe med mennesker i ulike aldre og gjør også en viktig jobb. Jeg ser at som tannpleier finnes det ingen videreutdanning her i landet per dags dato, sånn sett blir førskolelærer videre. Begge yrkene har en normal arbeidstid, noe som er viktig for meg. Og jeg er ikke interessert i noen tilbakemeldinger om at jeg bør styre unna pga lav lønn, lønna er ikke det som er avgjørende for meg Som førskolelærer vil man sikkert møtes med urimelige krav til foreldre, mye sykdom og jobbing med kortidsvikarer. Noen som kan fortelle meg litt om disse to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå