AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Nå er jeg passe frustrert. Hadde sex for første gang for en stund tilbake, og da ble det to fittefiser. Greit nok, tenkte at siden det var første gangen og alt, så er det kanskje vanlig. Så oppdaget jeg at jeg kan fittefise på kommando, altså jeg greier å dra luft inn og presse den ut. Gøyalt partytriks liksom. Så da gjorde jeg det et par ganger. Nå derimot, skjer det hele tiden!! Selv når jeg ikke har sex, eller gjør det med vilje. Jeg kan våkne opp, stå opp av sengen og gå ut på badet og det strømmer ut fittefiser. Og dette er ikke kødd engang. Hva faen skjer med musa mi???
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Sorry, men.. Jeg HAAATER ordet fittefis! Ææææææh! 1
Aldrisur Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Du må nok begynne å gjøre knipeøvelser regelmessig. Da får du trent opp musklene i vagina og dermed bedre kontroll over musa.
GammelKaktus Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Fittefis Knipeøvelser er nok tingen ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå