Gå til innhold

Trenger litt tips

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har startet jakten på brudekjolen, og det er jammen ikke lett! Lurer derfor på om noen her kanskje har noen tips?

Har aldri hatt store drømmer om bryllup og derfor er det vanskelig å vite hva jeg egentlig vil ha, men noen retningslinjer har jeg:

- Ikke veldig hvit (liker gjerne kjoler som har et hint av rosa i seg eller er nude)

- Romantisk preg (liker type Cecilie Melli)

- Ikke blank i stoffet

- Gjerne stroppløs, liker både lange og kortere kjoler

- Faller også ofte for kjoler som har en spesiell touch som farget bånd i livet)

- Kommer til å ha løst oppsatt hår og type epleblomster eller kisebærblomster i håret

Så dere flotte damer har dere noen tips?

Endret av Wesla
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som du kan falle for en kjole fra Pronovias? de har mange som passer til kriteriene dine. (nå har du ikke nevnt noe om pris;) )

Endret av Jay
Skrevet

Har kikket litt jeg, blir jo ikke så fort lei av å kikke på brudekjoler, selv om man har funnet sin egen :fnise:

Noen tips :)

denne,eller

denne

denne,eller

denne,

eller,

denne

Bare en av de øverste med hint av rosa da, men ingen var jo sånn kjempe hvite :) Har bestilt kjole til forloveren min fra denne siden, de har veldig god service og rask leveringstid. Sendte mail til de på kveldstid en gang, og fikk svar med en gang :) I tillegg var det kjempegod kvalitet på kjolen vi bestilte :)

Lykke til med kjolejakten :happy:

Skrevet

Mange flotte der, men synes de er i overkant mye for meg, og så er veldig mange fyktelig formsydd. Har et annet "problem" også og det er at vi aktivt prøver på barn og skal snart inn til forsamtale for prøverør så jeg vet jo ikke helt hvordan magen vil være da:) Derfor kan det kanskje vært lurt å se etter noe med empirieliv? Passer ofte best til dette selv om jeg er str 38 og timeglass så føler jeg meg veldig rar i havfruefasong. Synes dog det ser nyyyydelig ut på modellene :gjeiper: . Kommer ikke til å gifte meg høy eller middelsgravid, men mulig vi kjører på om jeg er tidlig.

Pris er ikke såå vesentlig, kjøper gjerne billig, og også brukt men maks er vel en 13 000 kanskje?

Skrevet (endret)

Åh takk for tips altså, jeg suger til meg all informasjon:)

Er det forresten vanskelig å få tak selskapskjolene til Pronovias, falt litt for denne blandt annet.

Kjole

Endret av Wesla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...