Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror fortsatt jeg har til gode å få en ordentlig dobbeltseng på ferie med sambo, er det bare vi som har uflaks? Vi driver og titter etter bryllupsreiser og mener å huske fra tidligere ferier at det ofte er dobbeltseng på bildene i katalogen, men noe helt annet når vi kommer på hotellet. :-? Må jo ha dobbeltseng på bryllupsreise :sjarmor:

Skrevet

En del senger kan skyves frem og tilbake og låses i et eget spor, slik at man kan velge selv om man vil ha enkel eller dobbel.

Skrevet

Sambis og jeg opplevde dobbeltsenger på hjul på glatt, glatt gulv da vi var i Barcelona! Vi fikk oss noen heidundrende kjøreturer og holdt på å risikere liv og lemmer......Bare sånn helt apropos! :ler:

Skrevet

Er vel ikke noe problem å si i fra når man bestiller at man ønsker dobbeltseng?

Skrevet
Er vel ikke noe problem å si i fra når man bestiller at man ønsker dobbeltseng?

skal prøve det nå, har sendt mail til startour.

Skrevet

sambo og jeg bestilte hotell i london via internett.

bestilte double bed,så var det ett felt ved siden av hvor vi kunne velge number of cots....hmmmmm :klø: ,valgene var 1 eller 2....hmmm ingen visste hva det betydde så vi tenkte kunne ta to,ingen prisforskjell!

da vi kom på hotellet var det to enkeltsenger vi kunne skyve sammen+2stk barnesenger :hoho:

Skrevet

Tror aldri vi har fått annet enn to enkeltsenger som er satt inntil hverandre, også glir de fra hverandre så du faller ned i sprekken! :oops: :hoho:

Skrevet
sambo og jeg bestilte hotell i london via internett.

bestilte double bed,så var det ett felt ved siden av hvor vi kunne velge number of cots....hmmmmm :klø: ,valgene var 1 eller 2....hmmm ingen visste hva det betydde så vi tenkte kunne ta to,ingen prisforskjell!

da vi kom på hotellet var det to enkeltsenger vi kunne skyve sammen+2stk barnesenger :hoho:

:ler:

Skrevet

De fleste hoteller har "både og".. Vi har bestilt dobbeltsenger på turer (når vi har husket det) - og de gangene vi ikke har fått "som bestilt", har vi tatt oss en tur ned i resepsjonen og spurt pent om vi kunne få et annet rom med dobbeltseng.

Skrevet

Sendte mail til star tour og fikk svar i dag. De kunne legge det inn som ønske, men kunne ikke garantere at vi fikk det oppfyllt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange slike enkeltsenger er jo såpass brede at man fint får plass til to nygifte oppi uten å sette sengene sammen! :oops:

Hilsen Lille meg

Skrevet
Mange slike enkeltsenger er jo såpass brede at man fint får plass til to nygifte oppi uten å sette sengene sammen! :oops:  

Hilsen Lille meg

Det er sant. :sjarmor: Ett problem til ute av verden.. :ler:

Samboeren og jeg var i Glasgow i romjulen og fikk verdens beste dobbelseng med DOBBELDYNE!! Sengen var 2 enkle som enkelt kunne festet sammen.

Dobbeltdyne? Trodde ingen brukte det jeg :o Klarer ikke tanken, ligger så urolig om natta at det hadde ikke vært noe hyggelig.

Skrevet

Vi fikk også dobbeltseng med dobbeltdyne i Glasgow, på ett annet hotell enn det dere var på... Vi hadde bestilt rom med dobbeltseng da, men dobbeltdynen var en overraskelse!

Har det her hjemme også vi, er kjempefornøyde med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...