Arwen Skrevet 29. desember 2003 #1 Skrevet 29. desember 2003 Tror fortsatt jeg har til gode å få en ordentlig dobbeltseng på ferie med sambo, er det bare vi som har uflaks? Vi driver og titter etter bryllupsreiser og mener å huske fra tidligere ferier at det ofte er dobbeltseng på bildene i katalogen, men noe helt annet når vi kommer på hotellet. :-? Må jo ha dobbeltseng på bryllupsreise
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #2 Skrevet 29. desember 2003 En del senger kan skyves frem og tilbake og låses i et eget spor, slik at man kan velge selv om man vil ha enkel eller dobbel.
chimp Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Sambis og jeg opplevde dobbeltsenger på hjul på glatt, glatt gulv da vi var i Barcelona! Vi fikk oss noen heidundrende kjøreturer og holdt på å risikere liv og lemmer......Bare sånn helt apropos!
Grooo Skrevet 30. desember 2003 #4 Skrevet 30. desember 2003 Er vel ikke noe problem å si i fra når man bestiller at man ønsker dobbeltseng?
Arwen Skrevet 30. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2003 Er vel ikke noe problem å si i fra når man bestiller at man ønsker dobbeltseng? skal prøve det nå, har sendt mail til startour.
lenny Skrevet 30. desember 2003 #6 Skrevet 30. desember 2003 sambo og jeg bestilte hotell i london via internett. bestilte double bed,så var det ett felt ved siden av hvor vi kunne velge number of cots....hmmmmm :klø: ,valgene var 1 eller 2....hmmm ingen visste hva det betydde så vi tenkte kunne ta to,ingen prisforskjell! da vi kom på hotellet var det to enkeltsenger vi kunne skyve sammen+2stk barnesenger
Nusse Skrevet 1. januar 2004 #7 Skrevet 1. januar 2004 Tror aldri vi har fått annet enn to enkeltsenger som er satt inntil hverandre, også glir de fra hverandre så du faller ned i sprekken! :oops:
Arwen Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2004 sambo og jeg bestilte hotell i london via internett. bestilte double bed,så var det ett felt ved siden av hvor vi kunne velge number of cots....hmmmmm :klø: ,valgene var 1 eller 2....hmmm ingen visste hva det betydde så vi tenkte kunne ta to,ingen prisforskjell! da vi kom på hotellet var det to enkeltsenger vi kunne skyve sammen+2stk barnesenger
-hild Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 De fleste hoteller har "både og".. Vi har bestilt dobbeltsenger på turer (når vi har husket det) - og de gangene vi ikke har fått "som bestilt", har vi tatt oss en tur ned i resepsjonen og spurt pent om vi kunne få et annet rom med dobbeltseng.
Arwen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2004 Sendte mail til star tour og fikk svar i dag. De kunne legge det inn som ønske, men kunne ikke garantere at vi fikk det oppfyllt.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Samboeren og jeg var i Glasgow i romjulen og fikk verdens beste dobbelseng med DOBBELDYNE!! Sengen var 2 enkle som enkelt kunne festet sammen. http://booking.needahotel.com/Home.jsp;jse...ng=E&country=GB PS: Kjempelang link, men det er fordi jeg ikke kan bedre . . . .
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #12 Skrevet 8. januar 2004 Mange slike enkeltsenger er jo såpass brede at man fint får plass til to nygifte oppi uten å sette sengene sammen! :oops: Hilsen Lille meg
Arwen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2004 Mange slike enkeltsenger er jo såpass brede at man fint får plass til to nygifte oppi uten å sette sengene sammen! :oops: Hilsen Lille meg Det er sant. Ett problem til ute av verden.. Samboeren og jeg var i Glasgow i romjulen og fikk verdens beste dobbelseng med DOBBELDYNE!! Sengen var 2 enkle som enkelt kunne festet sammen. Dobbeltdyne? Trodde ingen brukte det jeg :o Klarer ikke tanken, ligger så urolig om natta at det hadde ikke vært noe hyggelig.
Grooo Skrevet 8. januar 2004 #14 Skrevet 8. januar 2004 Vi fikk også dobbeltseng med dobbeltdyne i Glasgow, på ett annet hotell enn det dere var på... Vi hadde bestilt rom med dobbeltseng da, men dobbeltdynen var en overraskelse! Har det her hjemme også vi, er kjempefornøyde med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå