Prøver 20 Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Har i de siste mnd hatt utegelmessig mens, men etter utregning skal jeg ha mensen den 16. Men prøvde og teste likevell i går, testet med test fra billigtester. Kom to streker innenfor tidsfristen for avlesning, merk den var ikke like sterk som kontroll streken, men den er der ^^, kunne ikke helt tro det og bentet en stund og tok en ny en, med samme resultat. Prøvde igjen i mårrest, med morgen urin og fikk likt ressultat. Hadde igjen en eggløsningstest fra CB, tok denne bare for morro skyld, og dene var positiv!! Hva skjer, er det normalt ? Har ikke gått helt opp for meg, redd for at det skal være en falsk positiv, men er vell liten sjanse for feilpå tre tester ?? Beklager og rotete innlegg, men er helt nytt for meg dette
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 eggløsningstester gir utslag på graviditet, så det er helt normalt.
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 En strek er en strek! Gratulerer! Om noen dager vil du kunne teste når som helst på dagen og få like sterk strek som kontrollstreken. 1
Prøver 20 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2012 Har testet både med morgen urin og midt på dagen ☺ skal ringe og bestille legetime i morgen ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå