Gå til innhold

Noen HTC spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Hei!

Har en HTC incredible s.

Lurer på om man kan lagre bilder som man mottar på mms? Når jeg trykker på bildet og så på menyen, så kommer det ikke opp noe om det.

Og er det vanlig å få med bruksanvisning? Bestilte fra nettbutikk, men eneste bruksanvisning var sånn hurtigoppstarts guide. Men får fint til å bruke den, men hadde vært kjekt med en guide i fall man lurer på noe :)

Og hvordan kan man spare mer strøm? Må lade den ca 1 gang i døgnet. Og på strøminfoen, så står det at skjermen er den som bruker mest strøm. Har stilt ned lyset og skjermsparer slås på etter 30 sek. er det mer man kan gjøre?

Og finner det forsikringer som dekker bare mobiltyveri?

Ellers er jeg kjempefornøyd :D

Edit, og hva er HTC sense egentlig?

Endret av SmurfeLurfen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sense er en launcher, et oppsett innenfor Android. Produsentene har ofte sin egen vri, HTC har Sense og Samsung har TouchWiz.

Finnes også launchere som ikke tilhører en bestemt produsent, som launcherpro og go launcher. Søk i markedet og se hva du finner. Launcher kan du bytte så mye du vil, fram og tilbake. Enkelt og ufarlig.

Min Samsung Galaxy S II har bedre batterikapasitet enn din Incredible S, og jeg må likevel lade omtrent hver natt.

4.3" vs 4.0" og ulik skjermteknologi, riktignok. Mitt batteri er på 2000mAh og ditt er på 1450mAh.

Endret av PRT
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Sense er en launcher, et oppsett innenfor Android. Produsentene har ofte sin egen vri, HTC har Sense og Samsung har TouchWiz.

Finnes også launchere som ikke tilhører en bestemt produsent, som launcherpro og go launcher. Søk i markedet og se hva du finner. Launcher kan du bytte så mye du vil, fram og tilbake. Enkelt og ufarlig.

Min Samsung Galaxy S II har bedre batterikapasitet enn din Incredible S, og jeg må likevel lade omtrent hver natt.

4.3" vs 4.0" og ulik skjermteknologi, riktignok. Mitt batteri er på 2000mAh og ditt er på 1450mAh.

Takk for forklaring :)

Ble litt klokere nå.

Bra det ikke er bare jeg som må ladde 1 gang i døgnet. :)

Skrevet

Hei!

Har en HTC incredible s.

Lurer på om man kan lagre bilder som man mottar på mms? Når jeg trykker på bildet og så på menyen, så kommer det ikke opp noe om det.

Og er det vanlig å få med bruksanvisning? Bestilte fra nettbutikk, men eneste bruksanvisning var sånn hurtigoppstarts guide. Men får fint til å bruke den, men hadde vært kjekt med en guide i fall man lurer på noe :)

Og hvordan kan man spare mer strøm? Må lade den ca 1 gang i døgnet. Og på strøminfoen, så står det at skjermen er den som bruker mest strøm. Har stilt ned lyset og skjermsparer slås på etter 30 sek. er det mer man kan gjøre?

Og finner det forsikringer som dekker bare mobiltyveri?

Ellers er jeg kjempefornøyd :D

Edit, og hva er HTC sense egentlig?

Angående mms kan du prøve å holde inn selve bildet i noen sekunder, så pleier det ofte å dukke opp noen alternativer, men jeg vet ikke for sikkert.

Bruksanvisningen er på forhånd lagt inn på telefonen, så du vil finne den når du kobler telefonen til pcen.

Det finnes helt sikkert forsikringer som kun dekker tyveri, men her bør du forhøre deg med en leverandør. Jeg vet i hvert fall at netcom kun tilbyr forsikring når en kjøper telefon, en kan ikke få det når en har hatt telefonen en stund.

Skrevet

Trykk på selve meldingen, ikke på bildet. Da kommer "lagre bilde" opp som alternativ.

Bruksanvisningen kan du også laste ned fra HTCs nettsider.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Å, nå fikk jeg til å lagre bildene! Trykte først på selve meldingen så på meny :)

Skal sjekke ut litt om forsikringer!

Ok, bra det er bruksanvisning på mobilen og på nettet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...