Gå til innhold

vi prøver på nr 2.

Tenshi

Anbefalte innlegg

Bruker denne som en dagbok. Men skriv gjerne :D vi er på pp1. Jeg hadde EL 5,6 og 7 januar. Venter mensen 20. Synest det er utrolig vanskelig å vente. De siste dagene har jeg sovet mye mer enn vanlig og er utrolig kvalm. Jeg føler på hele kroppen at jeg er gravid så kommer til å bli utrolig skuffet om jeg ikke er det. Klarer nesten ikke å tro at jeg kan innbille meg å være så trøtt når jeg sover fra åtte om kvelden til neste dag uten problem. Har vært sånn i 3 dager. Mens Murringer har jeg hatt helt siden el. Første dag med el fikk jeg litt blod. Det hadde eg de 3 dagene. Men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg måtte bare svare deg for vi hadde så lik historie! Jeg hadde EL rundt 4-5 januar og har vært så utrolig trøtt den siste uka, og hatt så mye luft i magen dessverre :sjenert:

Så jeg tok en test på torsdag 12. januar som viste veldig svakt positivt. Men det var en veldig senstitiv test i tillegg, doc morris heter den så jeg tenker at jeg må vente og teste igjen senere. Så jeg holdt ut til lørdagen og testet med clear blue samt sånne strips og begge viste svakt positiv. Men sterkere denne gangen. På clearblue var det et tydelig kryss.

Spennende! Det blir vårt andre barn! :rodmer:

Har du testet enda?

Hilsen Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det va veldig likt :) gratulerer så mye <3 gøy at vi er så like:). Håper virkelig jeg får positivt også denne gangen. testet i går fikk negativ :/ så får bare vente noen dager til. Jeg er så kvalm her jeg ligger å skal sove. Kjennes ut som jeg har noe i halsen som vil opp. Sovnet på sofaen idag også å sov noen gangen. Kjennes ut som jeg er fyllesyk. Husker det føltes sånn med min første. Men da ble jeg kvalm uke 5. Men hadde matkick hele uke 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag føler jeg meg bedre. Ikke noe særlig kvalm. Tok en test i dag. Negativ. Men husker jeg ikke testet positivt med min første før på ikm dagen. Så nå venter jeg med å teste til fredag. Håper uken går fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo veldig forskjellig hvor tidlig det slår ut på tester. Jeg håper du får positivt resultat når du tester på fredag, kommer til å følge med her og krysse fingrene for deg. Hadde vært morsomt om du i såfall fortsatte dagboken innover i graviditeten også:)

Jeg skal opprinnelig ha mensen på onsdag, men jeg lurer på om eggløsningen kunne ha funnet sted tidligere denne gangen, så IKM er vel sånn sett også muligens en dag eller to tidligere.

Jeg tar ikke gleden helt på forskudd, vil vente til det hvertfall har gått 4-5 uker før jeg tester for siste gang. Sånn for sikkerhets skyld. Så kommer jeg muligens til å fortelle det til mine nærmeste så tidlig denne gangen.

Forrige gang ventet jeg til etter 12 uker. Men nå har jeg den innstillingen om at skulle noe skje og jeg får en SA eller lignende så ville jeg uansett fortalt mine nærmeste om det.

Hvordan er du på det området, venter du til etter "de sikre" 12 ukene med å fortelle noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Du må opprette en egen prøverdagbok. Du kan ikke skrive en egen dagbok på graviditetsforumet. Ikke på prøverforumet heller.

Edit: Men lykke til med prøvingen! :klemmer:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke 100% sikker på at det er fredag. Men en dag i helgen :) så er veldig spent :) vi har fortalt til foreldrene våres at vi prøver. Så de får vite det med engang :) godt å ha noen å støtte seg på å ikke holde det hemmelig synest vi.

Jeg skal lage en graviditets bok når jeg blir gravid :) Jeg vet ikke hvordan Jeg lager noe annet enn tråd på mobil versjon. Vi har ikke fått internett der vi bor enda. Men den kommer snart. Så skal jeg ordne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er jeg 14 dpo. Testet negativt i går. Så kom det noen dråper ferskt blod i går Men det var det. Har ikke kommet noe mer. Så skal teste i morgen om TR ikke har kommet. Har hatt ganske vondt i magen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i dag og. 15 dpo. Nå har jeg ikke noe håp igjen. Nå bare venter jeg på TR. :( har ikke kommet noe mer blod enda. Men smertene er der. Så kommer vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom i går. Så da prøver vi igjen og krysser fingrene. EL tester og graviditetstester er bestilt :) er utrolig kjedelig å vente på at mensen skal bli ferdig og EL skal komme da. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...