Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Jeg er ei jente som ikke har sunget i kor tidligere, men som kunne gjerne tenkt meg å synge i et sprekt kor i trondheims området.

Ikke i et seriøst kor, gjerne med lav gjennomsnittalder, også fint om det er bra også når det gjelder den sosiale biten. Ikke nøye om det er blandakor eller damekor.

Jeg er ikke student.

Tror jeg er sopran.

Er det noen som vet av noe slikt i trondheims området? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor i Trondheim: Trykk her

Det er sikkert mange flere også, hvis man søker litt mer rundt! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen som vet om korene er seriøse/amatører, om de har lav gjennomsnittalder?

Mange av de korene på linken så jo veldig seriøse ut..... :)

Skrevet

Når jeg ser etter, er mange av disse korene enten studentkor eller veldig seriøse. Men i tillegg til disse finnes det også en del kirkekor som er trivelige, selv om snittalderen kan variere litt. Det pleier ikke å være alt for stort fokus på det religøse, hvis det er et problem. Ellers kan du jo maile kfuk-kfum i trondheim og høre om de har noen kor for unge voksne på gang, eller tips om andre foreninger...

Er student selv, så jeg har mest oversikt over de korene. Men en del er veldig lavterskelkor, så det er kanskje ikke så viktig om du er student eller ikke hvis du er i riktig aldersgruppe. Da kan du jo høre med AKS, de holder til i Strindheim kirke og har visst ganske godt miljø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...