Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv eggløsningstest i dag morges, og har de obligatoriske murringene i magen.

Hvor lenge "varer" eggløsningen da sånn ca? Tok en test i går kveld også, som var negativ.

Samboer er nemlig borte til i morgen ettermiddag eller kveld, og blir deretter borte igjen til sent tirsdag kveld. Så mulighetene for å få det den til å sitte nå er altså tidligst mandag kveld/natt, så kanskje sent tirsdag kveld/natt, og onsdag på morgenen/formiddag.

Er det lov å håpe at den ville sitte da? Merker jeg er redd det skal bli for sent :sjenert:

Vi har prøvd en stund, men pga uregelmessige sykluser har vi ikke alltid fått det til å klaffe ... er redd det samme skal skje nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget lever vel i 24 timer. Så da er det vel ikke veldig stor sannsynlighet.

:klemmer:

Skrevet

Takk for svar.

Ja, men tenkte i fht at på bruksanvisningen som fulgte med eggløsningstestene står det at det kan klaffe om man har sex i tidsperioden 24-48 t. etter positiv test (sånn ca). Fordi egget som du sier lever i ca et døgn etter at at det er sluppet. Så derfor tenkte/håpet jeg at det kanskje var en liten mulighet pga det.

Håper i det lengste ....

Igjen takk.

TS

Skrevet

Ja, det stemmer. :) jeg hadde murringer et helt døgn denne Syklusen da jeg hadde el. Ikke bare murringer i grunn, men ganske vondt.. Håper det klaffer for oss begge! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...