AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Fikk positiv eggløsningstest i dag morges, og har de obligatoriske murringene i magen. Hvor lenge "varer" eggløsningen da sånn ca? Tok en test i går kveld også, som var negativ. Samboer er nemlig borte til i morgen ettermiddag eller kveld, og blir deretter borte igjen til sent tirsdag kveld. Så mulighetene for å få det den til å sitte nå er altså tidligst mandag kveld/natt, så kanskje sent tirsdag kveld/natt, og onsdag på morgenen/formiddag. Er det lov å håpe at den ville sitte da? Merker jeg er redd det skal bli for sent Vi har prøvd en stund, men pga uregelmessige sykluser har vi ikke alltid fått det til å klaffe ... er redd det samme skal skje nå.
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Egget lever vel i 24 timer. Så da er det vel ikke veldig stor sannsynlighet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Takk for svar. Ja, men tenkte i fht at på bruksanvisningen som fulgte med eggløsningstestene står det at det kan klaffe om man har sex i tidsperioden 24-48 t. etter positiv test (sånn ca). Fordi egget som du sier lever i ca et døgn etter at at det er sluppet. Så derfor tenkte/håpet jeg at det kanskje var en liten mulighet pga det. Håper i det lengste .... Igjen takk. TS
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Ja, det stemmer. jeg hadde murringer et helt døgn denne Syklusen da jeg hadde el. Ikke bare murringer i grunn, men ganske vondt.. Håper det klaffer for oss begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå