Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en Fjällreven parkas. Den koster 4000 kr. Syns det er en ganske stiv pris, men dersom den er verdt det er jeg villig til å betale såpass.

Noen her som har erfaringer med Fjällrevens jakker? :-)

Skrevet

Jeg har en Nuuk (tror jeg det var) og til nå er jeg veldig fornøyd. Nå har det ikke vært de helt lave temperaturene i vinter, så den er ikke stresstesta ennå. Pleier uansett å bruke ull innerst om vinteren, så regner med at den holder greit på varmen.

Jeg er av typen som kjøper én vinterjakke, og den har jeg til den er så stygg at det bare er å kaste, så jeg regner med en levetid på minimum fem år på jakka.

Skrevet

Ja, jeg ønsker også gjerne å kunne ha EN jakke over flere år, og være godt fornøyd med den. Hvor mye betalte du for din jakke, og hvor kjøpte du den? Lurer på om det kanskje er billigere å bestille over nett?

Skrevet (endret)

3400 på Sport1 i Storgata i Oslo. Full pris var vel 4000, men om man blir med i kundeklubben der får man rabatt. Men det burde da være salg på disse nå?

Endret av Zzyzx
Skrevet

Jeg betalte 3500 tror jeg, hos sport1 Sortland sin nettbutikk. Jeg har nuuk parkasen tror jeg det var.

Her jeg bor er der ofte -20 grader om vinteren, og jakka hjelper virkelig på å holde varmen. Den kjennes overraskende tynn ut, men foret holder utrolig godt på varmen og "ytterstoffet" er sterkt og holder all vind, snø og kulde ute. Den har masse lommer, og flere er foret med fleece. Hetta er og full av deilig fleece. :)

Jeg fryser selv om jeg har jakka på, men med en utebukse (og ikke bare ulltights som jeg ofte går i) på og ullundertøy så er jakken evig nok i de sinnsyke temperaturene jeg må holde ut i.

Skrevet

Jeg har Nuuk Parka, og selv om jeg har en veldig damete og klassisk stil, har jeg brukt den nesten hver dag. Før brukte jeg bare kåper.

Den er så fin (som en parka kan bli) i snittet, varm og komfortabel.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har min parkas som jeg kjøpte for for 2-3 år siden, før alle begynte å gå med Fjellreven-parkasene. Nå synes jeg den er stygg, og den svarte versjonen er ikke fin. Hvis du kjøper en parkas fra Fjellreven, husk på å kjøpe en mørkeblå eller en mørkebrun. Ikke svart! Den er på grensen til å være harry.

Gjest Survival
Skrevet

Ja, ja, ja! Jeg har Fjällräven og det er den beste jakka jeg noen gang har hatt. Koster dyrt den ene gangen du drar kortet, men er du flink å ta vare på klærne dine kan du ha jakka i flere år. Den blir ikke dårligere etter ett års bruk sånn som mange av Bergans og andre merker.

• Liker 1
Skrevet

Ja! Verdt hver krone:) Jeg elsker min.

Den er dessuten klassisk og vil holde seg:)

Ta vare på kvitto, for da stroppen som strammer linningen røk fikk de fikset den, det synes jeg pinadø var bra, i og med at den var dyr.

Dog er den ikke varm, men perfekt til ja..denne vinteren her:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...