majan Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 heisann jeg lurer på om noen har en god oppsrkift il meg på waldiorfsalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 1/2 liter kremfløte (piskes) 1/2 - 1 pose majones (smakssak) 4-5 epler (terninger) 1 kinakål (hakkes) 1-2 blå drueklaser (deles i to, ta bort steinene, spar noen til pynt) 1-2 dl valnøtter (smakssak, spar litt til pynt) evt: stangselleri i skiver litt sukker når kremen piskes litt sitronsaft Bland krem og majones, ha i resten og rør forsiktig sammen. Fort gjort! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. desember 2003 #3 Del Skrevet 30. desember 2003 Hm... Tror jeg og skal lage slik til nyttårsaften... Noen som bruker å putte oppi noe annet eller mer/mindre av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #4 Del Skrevet 30. desember 2003 Noen som bruker å putte oppi noe annet eller mer/mindre av noe? For all del ikke kinakål. Waldorfsalat er en majones/krem-basert salat med epler, druer, selleri og valnøtter. Den kan til nød serveres på salatgrønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 30. desember 2003 #5 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg bruker ikke kinakål, men vanlig grønn kål, ikke for mye, som kuttes veldig fint opp. I tillegg syns jeg det blir best å blande røde og grønne epler, sånn omtrent halvparten av hver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå