Mamma1 Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Hvor fort kan man vente seg respons på en jobbsøknad? Søknadsfristen var den 5.jan, men har enda ikke hørt noen ting..
Bernardette Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Da vil jeg nok dessverre tro at de har fått inn søknader fra mer aktuelle personer. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Det betyr nok avslag. Du kan jo ringe bedriftene du søker hos underveis og høre om de har fått inn din søknad og si at du fortsatt er veldig intresert i jobben. Mer interesse du viser høyere opp havner du i bunken I noen tilfeller da, ikke hvergang. Lykke til
Mamma1 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2012 Ja, jeg tenkte bare at man bruker å få brev at de har mottatt søknad og info om mulig intervju osv. Skal ringe i morgen og høre.
Naos Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Kommer an på sted. I det offentlige tar det ofte lang tid. Men også i det private har jeg opplevd å bli kalt inn til intervju etter nesten to måneder.
Mamma1 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2012 Fikk brev i går om at de har mottatt søknaden min. Det er i det offentlige ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå