Gå til innhold

Hvor lang leveringstid er det på brudekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten plan om å prøve litt kjoler i salong, se hvilken fasong jeg kler, bestille meg en kjole fra f.eks JKdress, og håpe jeg blir fornøyd!

MEN, dersom den ikke er noe jeg kan bruke, må jeg jo kjøpe fra salong. Hvor lang leveringstid er vanlig da?

Litt greit å vite, slik jeg får bestilt JKdress kjolen i god tid, sånn jeg rekker å evt kjøpe ny!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er 6 måneders leveringtid på enkelte kjoler. Jeg venter på en DHgate.com kjole nå slik at om den ikke funker så vil jeg rekke å kjøpe en i salong.

Skrevet

Oi! Da har jeg det litt travleste enn jeg trodde! ;) takk for svar! Får vel bare hive meg rundt da!

Skrevet

Jeg tror det er 6 måneders leveringtid på enkelte kjoler. Jeg venter på en DHgate.com kjole nå slik at om den ikke funker så vil jeg rekke å kjøpe en i salong.

Mener du at det er 6 mnd leveringstid på kjoler fra internett (DHgate, JKdress osv) eller i salong? Tenkte å bestille fra nettet, men hvis det er så lang leveringstid kommer jeg ikke i mål! :tristbla:

Skrevet

Mener du at det er 6 mnd leveringstid på kjoler fra internett (DHgate, JKdress osv) eller i salong? Tenkte å bestille fra nettet, men hvis det er så lang leveringstid kommer jeg ikke i mål! :tristbla:

Nei, jeg mente at det er 6 mnd på noen kjoler i salong. Jeg bestilte min DHgate.com kjole 6.desember og den ble sendt for litt over en uke siden, så om du beregner litt over 2 måneder så tror jeg det skal gå greit. Det er snart kinesisk nyttår og da er det noen dager hvor det ikke skjer så mye annet enn festing i Kina hvor slike kjoler ofte lages.

Skrevet

Tror leveringstiden varierer veldig. Da jeg bestilte min fra Lilly.dk kom den etter litt over uke...og det er jo salong med nettbutikk :)

Skrevet

Min hadde leveringstid på 3 mmd fra salong. Tror det vanlige fra salong er 2-4 mnd, men det kan tydeligvis være mer. Kommer an på merke..

Skrevet

Fikk beskjed om at det var lurt å bestille minst 6mnd før bryllupet, normal leveringstid var fort vekk 4 mnd, av og til mer. Og så må man jo ha tid til eventuelle tilpasninger osv også.

Skrevet

Når jeg bestilte kjole fra JKdress så tok det 3 uker fra jeg bestilte til jeg fikk den levert på døra.

Så leveringstiden er helt ok, men kvaliteten derimot var helt elendig..kjolen var rett og slett ubrukelig og direkte stygg.

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kråkesaks, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...