Gå til innhold

Calla blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett noen fine brudebuketter eller fine bordoppsateser med disse blomstene?Skal ha de hvite..

Takker for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første linken din virket ikke! Men jeg hadde krem hvite callaer i heng i min brudebukett. Tre stykker. Det var veldig lekkert. Fikk masse skryt av buketten(som alt annet den dagen) :D

Har ikke noe bilde her,men skal se om jeg finner et hvir det syns på.

Lilletrollet

Skrevet

Nå virker linken,ja takk flott hvis du har bilde

Skrevet

Jeg hadde ikke bare callaer i brudebuketten min, men det var tre nederst i buketten. det er veldig pent dette her også :D

Lilletrollet

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg kan nesten garantere at du blir mest fornøyd dersom du tar en tur i blomsterbutikken og spør. De er som regel kjempedyktige, og det er nesten alltid de brudene som detaljstyrer veldig med buketten som ikke blir fornøyd uansett - fordi det de ser for seg ikke blir like bra som det dekoratøren ville ha gjort om hun/han fikk litt friere tøyler.

Gå til butikken, si hva slags blomster du vil ha, og kanskje litt om hva slags fasong du vil ha. Ta gjerne med bilde av kjolen og en stoffprøve om mulig, så er det lettere å tilpasse buketten. Hvis du ikke har peiling, så si det rett ut, for dekoratøren synes sikkert det er helt ok å få litt frihet. Det er jo en kunstart, dette :)

Synes forøvrig det er kjempefint med en sånn armbukett med calla - og samme tema er jo kjempeenkelt å ta igjen i borddekorasjoner. Legg store, langstilka calla på bordet, kanskje med et bånd på, hvis du har det i buketten. Bare pass på å gjøre det litt "mindre" enn buketten din ;) Enkelt, stilig og ikke så altfor dyrt.

Skrevet

Synes det er nydelig med callaliljer i en brudebukett, du gjør et godt valg. Vil bare advare mot en ting, det er å ha en bukett med BARE callaer (sånn som i den øverste linken). I et bryllup satt jeg nemlig i kirka på "feil side" av bruden, og stilkene så ærlig talt ut som en bunt med purre....

:ler:

Skrevet

Callaer er nydelige og vi tenkte å ha dem på bordet nder middagen. kanskje blir det også noen i buketten min, vi får de. Kommer til å si litt til dekoratøren om hvordan jeg vil ha det og så får hun frie tøyler derfra.

Skrevet

Jeg hadde også calla bukett, her er et bilde:

> Link fjernet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...