AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #21 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har ikke spurt han, jeg kommer ikke til å spørre han, og jeg kommer ihvertfall ikke til å prate med andre om det, nettopp fordi jeg og hans andre venner har ingenting med hva legning han har. Det har jo ikke du heller. Og han har jo fortalt deg at han er hetero, så da trenger du jo ikke spørre. Jeg lurer på hvordan du hadde reagert hvis han hadde prøvd seg på deg, med den begrunnelse at han tror du lyver om legningen din?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #22 Skrevet 16. januar 2012 Det har jo ikke du heller. Og han har jo fortalt deg at han er hetero, så da trenger du jo ikke spørre. Jeg lurer på hvordan du hadde reagert hvis han hadde prøvd seg på deg, med den begrunnelse at han tror du lyver om legningen din? Jeg har jo sagt tusen ganger at jeg ikke har tenkt til å spør han. Det var aldri min intensjon å spørre han om det i det hele tatt. Han vet ikke at jeg tviler på om han er hetero, noe som ikke jeg kan noe for. Jeg hadde ikke blitt sint om noen tvilte på om jeg var lesbisk. Det har faktisk folk spurt meg om flere ganger, "du.. er du lesbisk på ekte?" Jeg må godta at folk tviler på min legning hele tiden, bare fordi jeg ikke har kort hår og kler meg som en mann. Men jeg kan ikke bli sint på andre av den grunn, da jeg vet at de ikke bare kan si til seg selv "ja, hun er det fordi det sier hun selv" og så plutselig tro på at jeg faktisk er det. Man kan aldri være helt sikker før man har sett folk i lag med en annen person de liker veldig godt. Men jeg kan jo godt nevne at det er flere av de som lyver om å være hetero enn de som er homofil. Det er ganske få som lyver om å være homofil, men likevel tror ikke alle på meg.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #23 Skrevet 17. januar 2012 Han er sikkert homo, utrolig vanlig blant menn. Bi også.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #24 Skrevet 18. januar 2012 Han er sikkert homo, utrolig vanlig blant menn. Bi også. Hetero er vanligere, tro det eller ei. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå