AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Hei! Jeg har hittil aldri nappet hår på overleppa, fordi jeg ikke har giddet og ikke har følt behov for det. Men jeg vurderer å gjøre det, bare for å se hva som blir forskjellen egentlig. Hvordan fjerner dere hår fra overleppa? Vokse der gjør dere vel ikke, det gjør jo så vondt! Napper dere med en pinsett eller med sånn threading-metode? Med pinsett er det kanskje litt vanskelig å få tak i de småhårene, eller? Jeg vet ikke om jeg tør å nappe overleppe-hårene. Jeg har vel egentlig veldig lite der, det er litt sånn dunhår, men ja det er jo noe der. Jeg har mørkt hår så derfor er de også litt mørke, men de synes ikke så mye. Tror jeg. Men er det sånn at dere merket stor forskjell når dere fjernet de, hva slags forskjell? Og jeg har hørt at det vokser mer etterpå da, gjør det det? Det er jo litt skummelt. Hvor lenge kan dere gå/la være å fjerne de før de kommer igjen? Og når man først har begynt å fjerne de, må man alltid gjøre det- siden ellers kommer det mer? Håper på noen tips her:)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg vokser stort sett, og napper litt småhår nå og dag. Føler meg mer vel med meg selv når jeg har voksa, men tenker ofte at det er så mye mer tiltak enn det egentlig er, så blir sjelden oftere enn en gang i måneden, og da har det vokst ut en del (ikke så lange hår altså, men jeg har mørke jeg også, så de vises). Synes det er verre å nappe enn å vokse
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Hva er det du vokser de med da? Sånne wax-strips, er ikke det litt hardhendt da? En gang i måneden er jo greit da. Men det kommer vel ikke mer/grovere hår? ts
Gjest Tirkes Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Vokser. Kjøper små pakker med voks-strips myntet på overleppe, passe størrelse også. Vokser omtrent hver 5-6 uke.
Asso Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjøpte faktisk en sånn spring-greie på Cubus.. Kan prøve å søke den opp på youtube, ligner på en sånn man har i kulepenner bare mye tykkere og større.. Det gjorde vondt som F! Men de lengste hårene ble tatt. Jeg gjør det ikke må lenger, vil ikke risikere å få bart.. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå