AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #82 Skrevet 17. februar 2012 Lurer på om det er lurt at vi starter en ny tråd ganske snart, siden det ikke er så lenge igjen. Har på følelsen at folk kan komme inn her ganske snart og begynne å fortelle rykter om deltagere osv.. Vil ikke ha noe spoiling i år! Så langt er det ingen jeg kjenner som jeg vet at er med i år (noe nytt :gjeiper: ) så vil helst vite så lite som mulig av ting som ikke er offentlig... 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #83 Skrevet 17. februar 2012 Ser at det er et annet hotell, men arkitekturen og fargebruken er jo omtrent helt lik (nedtur). Jaja, skal slutte å klage på det hvis deltagerne som flytter inn der er på et langt høyere nivå enn PH i fjor. Krysser fingrene for at det tar seg opp skikkelig i år Du vet det er paradise hotel du ser på? Deltagere på et høyere nivå har det vel strengt tatt aldri vært der. 1
UnderCover Skrevet 17. februar 2012 #84 Skrevet 17. februar 2012 Så da byttet de ikke likevel, selvom det sto annonsert overalt?
Gjesten Skrevet 17. februar 2012 #85 Skrevet 17. februar 2012 Så da byttet de ikke likevel, selvom det sto annonsert overalt? Stemmer.
Infantata Skrevet 17. februar 2012 #86 Skrevet 17. februar 2012 Du vet det er paradise hotel du ser på? Deltagere på et høyere nivå har det vel strengt tatt aldri vært der. Sant det På like høyt nivå som med PH Danmark kommer det vel aldri til å bli. Men hadde vært ønskelig med mer drama i år da (Noen veldig kjekke gutter hadde gjort seg óg, men akkurat det blir vel å håpe for mye).
Viljaa Skrevet 17. februar 2012 #87 Skrevet 17. februar 2012 Så da byttet de ikke likevel, selvom det sto annonsert overalt? Jepp. Vet ikke om du har fulgt med alle de norske sesongene, men det er ganske tydelig at samtlige er innspilt på samme hotell.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #88 Skrevet 17. februar 2012 Lurer på om det er lurt at vi starter en ny tråd ganske snart, siden det ikke er så lenge igjen. Har på følelsen at folk kan komme inn her ganske snart og begynne å fortelle rykter om deltagere osv.. Vil ikke ha noe spoiling i år! Så langt er det ingen jeg kjenner som jeg vet at er med i år (noe nytt :gjeiper: ) så vil helst vite så lite som mulig av ting som ikke er offentlig... Det kan umulig stemme at du er med på Paradise i år fordi Paradise Hotel innspillingen pågår fremdeles
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #89 Skrevet 17. februar 2012 Det kan umulig stemme at du er med på Paradise i år fordi Paradise Hotel innspillingen pågår fremdeles Hvis du leser innlegget en gang til så ser du at h*n skriver at h'n ikke kjenner noen som er med i år. 5
Dunkel Skrevet 17. februar 2012 #90 Skrevet 17. februar 2012 Gleder meg veldig til å se det ja. Utrolig underholdende å se på hjernedøde mennesker som gjør ting de vil angre på senere i livet dersom de har tenkt på en god utdannelse/jobb.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #91 Skrevet 17. februar 2012 rart at de ikke kommer med flere trailere, og avslører deltakrene sånn at folk begynner å snakke om det
Ponyta Skrevet 18. februar 2012 #92 Skrevet 18. februar 2012 Noen av dere som vet om noe sted på nett der det er mulig å få sett den danske versonen? http://www.tv3play.no/program/paradisehoteldanmark Men de har kun lagt ut de to siste sesongene, forsovet de som var best. Håper at nordmennene i år klarer å være like drøye som danskene. Der er det jo intriger ol. allerede i den første episoden! Fjorårets norske sesong var drit kjedelig
Audrina Skrevet 19. februar 2012 #93 Skrevet 19. februar 2012 Det kan umulig stemme at du er med på Paradise i år fordi Paradise Hotel innspillingen pågår fremdeles Vet ikke hva jeg somlet med da jeg skrev innlegget mitt, var ikke meningen at jeg skulle krysse av for AB, men det var altså meg. Nei, som en annen har påpekt mente jeg at jeg ikke kjenner noen som er med i år Ikke som jeg vet om enda, iallefall Men holder de på med innspilling enda altså? Ååh, jeg klarer nesten ikke vente
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #94 Skrevet 19. februar 2012 forsovet de som var best. Vet det er en uting å påpeke språkfeil i et innlegg. Men...forsovet er når man har sovet for lenge, forsovet seg. Forsåvidt derimot.... Er ikke meningen å være frekk. Jeg ville selv vært glad for at noen nevnte det hvis jeg hadde gjort den feilen. Gleder meg til PH jeg også, og diskusjonen her. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #95 Skrevet 22. februar 2012 Såå, hva synes dere om årets deltakere folkens?? Bildene av alle deltagerne er blitt publisert !
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #96 Skrevet 22. februar 2012 Såå, hva synes dere om årets deltakere folkens?? Bildene av alle deltagerne er blitt publisert ! Diskusjonen er allerede i gang i den andre PH-tråden.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #97 Skrevet 22. februar 2012 Vet det er en uting å påpeke språkfeil i et innlegg. Men...forsovet er når man har sovet for lenge, forsovet seg. Forsåvidt derimot.... Er ikke meningen å være frekk. Jeg ville selv vært glad for at noen nevnte det hvis jeg hadde gjort den feilen. Gleder meg til PH jeg også, og diskusjonen her. Vet det er en uting på påpeke skrivefeil, men det er ingenting som heter forsåvidt, og heller ikke derimot. For så vidt, og der i mot, der i mot ... Du er vel glad for at noen nevner det? 1
Gjest Bobler Skrevet 26. februar 2012 #98 Skrevet 26. februar 2012 http://www.seher.no/888694/her-er-aarets-paradise-deltagere Ser da ut som om det er samme hotell som tidligere Trodde det ble nytt hotell i år jeg..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #99 Skrevet 26. februar 2012 Vet det er en uting på påpeke skrivefeil, men det er ingenting som heter forsåvidt, og heller ikke derimot. For så vidt, og der i mot, der i mot ... Du er vel glad for at noen nevner det? Ja. Tusen takk.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #100 Skrevet 26. februar 2012 Ja. Tusen takk. Forresten, "derimot" er riktig. Til tema. Gleder meg til PH. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå