Gjest Sonja. Skrevet 14. februar 2012 #61 Skrevet 14. februar 2012 Er det ikke 8. Mars det begynner? Kan være jeg tar helt feil nå!
Gjest Sunshine23 Skrevet 14. februar 2012 #62 Skrevet 14. februar 2012 Hvis Iselin fra dagens mann skal være med så vet ikke jeg om jeg gidder å se på. Får i hvertfall håpe hun ryker ut rimelig kjapt da.
Audrina Skrevet 14. februar 2012 #63 Skrevet 14. februar 2012 Hvis Iselin fra dagens mann skal være med så vet ikke jeg om jeg gidder å se på. Får i hvertfall håpe hun ryker ut rimelig kjapt da. Værste er at det er ofte de "dumme blonde bimboene" som står igjen i finalen Men nå har jeg ikke sett på dagens mann, så vet ikke hvem hun er.
Viljaa Skrevet 15. februar 2012 #65 Skrevet 15. februar 2012 søkte opp bloggen til hun Iselin, og ser at hun conviniently har sluttet å blogge sånn rett før januar, så da kan det hende vi ser henne på PH, ja. Ikke at jeg har sett på dagens mann, da. jeg er veldig kvalitetsbevisst dersom jeg først skal se noe på tv, men skal innrømme at jeg er heftig paradisehore.
Gjest Thessie! Skrevet 15. februar 2012 #66 Skrevet 15. februar 2012 søkte opp bloggen til hun Iselin, og ser at hun conviniently har sluttet å blogge sånn rett før januar, så da kan det hende vi ser henne på PH, ja. Ikke at jeg har sett på dagens mann, da. jeg er veldig kvalitetsbevisst dersom jeg først skal se noe på tv, men skal innrømme at jeg er heftig paradisehore. De to utsagnene krasjer veldig Gleder meg til PH begynner. Det er noe jeg ikke kan gå glipp av!
qwer Skrevet 15. februar 2012 #67 Skrevet 15. februar 2012 Noen av dere som vet om noe sted på nett der det er mulig å få sett den danske versonen?
Infantata Skrevet 15. februar 2012 #68 Skrevet 15. februar 2012 Noen som vet hvor de filmer fra i år? Blir det samme kjedelige stedet som de tre foregående sesongene, eller har de endelig klart å finne et nytt luksushotell nå?
challenger Skrevet 15. februar 2012 #69 Skrevet 15. februar 2012 Noen som vet hvor de filmer fra i år? Blir det samme kjedelige stedet som de tre foregående sesongene, eller har de endelig klart å finne et nytt luksushotell nå? Tror de skal på det samme hotellet som danskene er/var på nå! Ligger vel i Mexico det også, men det var litt annerledes:) Men synes det så litt "rotete" ut, det var liksom trapper overalt, opp, ned, hit og dit! Skjønte jo aldri hva som lå hvor osv:p
Gjest Survival Skrevet 15. februar 2012 #70 Skrevet 15. februar 2012 Jeg syns virkelig ikke det er særlig luksus på det hotellet de vanligvis filmer fra. Det ser litt shabby ut med vegger som trenger ny maling, osv. 2
Viljaa Skrevet 15. februar 2012 #71 Skrevet 15. februar 2012 De to utsagnene krasjer veldig Gleder meg til PH begynner. Det er noe jeg ikke kan gå glipp av! I know. Paradise er unntaket som nærmest umyndiggjør regelen. Men koser meg, så klager ikke.
Infantata Skrevet 15. februar 2012 #72 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Dette hotellet det er snakk om altså? Ligner fælt på hotellet som ble brukt i de tidligere sesongene Endret 15. februar 2012 av Infantata
UnderCover Skrevet 16. februar 2012 #74 Skrevet 16. februar 2012 Er ikke hotellet i Columbia som sist da?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #75 Skrevet 16. februar 2012 Dette hotellet det er snakk om altså? Ligner fælt på hotellet som ble brukt i de tidligere sesongene Det ligna ja, men det er ikke det samme. Ser at det ikke er det.
Infantata Skrevet 16. februar 2012 #76 Skrevet 16. februar 2012 Ser at det er et annet hotell, men arkitekturen og fargebruken er jo omtrent helt lik (nedtur). Jaja, skal slutte å klage på det hvis deltagerne som flytter inn der er på et langt høyere nivå enn PH i fjor. Krysser fingrene for at det tar seg opp skikkelig i år
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #77 Skrevet 16. februar 2012 Er ikke hotellet i Columbia som sist da? De har aldri vært i Columbia.
UnderCover Skrevet 16. februar 2012 #78 Skrevet 16. februar 2012 De har aldri vært i Columbia. lenke 1 lenke 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #79 Skrevet 16. februar 2012 lenke 1 lenke 2 Ja, men de var jo ikke der i fjor. De ble i Mexico allikevel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå