Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg :hoppe: Bare håper sesongen i år blir bedre enn i fjor. SÅ mange bortkastede timer :fnise:

Jeg synes vi skal starte en ny tråd når serien begynner, der vi skriver i emnetittelen at det ikke er lov til å spoile. Husker fra i fjor at folk spoilet som bare det i den første tråden med den unnskyldningen at "det står ikke i HI at vi ikke får lov".

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter fortsatt på en Gleager look alike skal komme inn på hotellet :fnise: Gleager er en som har vært med i 2 sesonger av den danske PH. For dere som ikke vet hvem han er :)

PLIIIIIIS, kan vi droppe å diskutere den danske PH i denne tråden denne gangen?? Utrolig irriterende for oss som ikke ser den danske versjonen... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

PLIIIIIIS, kan vi droppe å diskutere den danske PH i denne tråden denne gangen?? Utrolig irriterende for oss som ikke ser den danske versjonen... :sjenert:

Den forespørselen kommer hvert år, men det har så langt vært håpløst. Men jeg tror faktisk ikke det kommer til å bli så mye Danmark-snakk i år, siden den danske sesongen ikke gikk på norsk TV i fjor. De eldre sesongene er jo litt utdiskutert nå, så det blir nok ikke stort mer enn et par "vi vil ha Gleager look alike"-kommentarer :)

Skrevet

Kjenner det er en liten smule surt å tenke på at jeg faktisk kunne ligget ved bassenget i solstekende Mexico nå as we speak, når man nå ser på gradestokken ute..:fryser: Jeg var en av de som ble plukket ut til å delta, don't ask me why - men av åpenbare grunner droppet jeg det. Nøyer meg heller med å "kose" meg med programmet i sofakroken hjemme og facepalme med begge hender av alt det hjernedøde de formidler gjennom skjermen.

Skrevet

Enig, synes det heller kan lages en egen PH-Danmark tråd for de som vil det:)

Skrevet

Gleeedeeer meeeg :popcorn:

Skrevet

Finnes det et sted på nettet man kan se PH Danmark uten å betale?

Skrevet

Finnes det et sted på nettet man kan se PH Danmark uten å betale?

Nei.

Skrevet

Noen som vet når det begynner? :jepp:

Skrevet

Jeg kan ikke tro M83 har sagt ja til å bli brukt i både Made in Chelsea OG Paradise Hotel?!

Skrevet

:bolledeig:

0:07!!! iselin fra dagens mann!! hahahhaaa. derfor hun var så pr-kåt!! haha jeg dævver litt allerede. dette må jeg se på

Skrevet

Jeg kan ikke tro M83 har sagt ja til å bli brukt i både Made in Chelsea OG Paradise Hotel?!

Høh? Hvem? :fnise:

Jeg gleeeder meg :popcorn:

Skrevet

0:07!!! iselin fra dagens mann!! hahahhaaa. derfor hun var så pr-kåt!! haha jeg dævver litt allerede. dette må jeg se på

Skal hun være med? Dette må jeg hvert fall få med meg. Hun virker lettere tilbakestående. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Skal HUN være med? :hakeslepp: Da vurderer jeg sterkt å boikotte hele greia..

Skrevet

Hvem er M83??

Skrevet

Iselin fra dagens mann, ja. Dette kan bli spennende :)

Jeg leste at Nicklas har vært med på castingprosessen i år, så jeg håper han har funnet bra folk! Han var jo enig med oss om at det var en litt kjedelig gjeng der i fjor.

Jeg gleder meg mer enn jeg burde :lol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men når Paradise Hotel ruller over tv-skjermen kan jeg ikke lå være å se på! :popcorn:

Skrevet

De har ikke sagt noe om hvilken dato det begynner ennå, vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...