Gjesten Skrevet 5. februar 2012 #41 Skrevet 5. februar 2012 Jeg gleder meg Bare håper sesongen i år blir bedre enn i fjor. SÅ mange bortkastede timer Jeg synes vi skal starte en ny tråd når serien begynner, der vi skriver i emnetittelen at det ikke er lov til å spoile. Husker fra i fjor at folk spoilet som bare det i den første tråden med den unnskyldningen at "det står ikke i HI at vi ikke får lov". 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #42 Skrevet 5. februar 2012 Jeg venter fortsatt på en Gleager look alike skal komme inn på hotellet Gleager er en som har vært med i 2 sesonger av den danske PH. For dere som ikke vet hvem han er PLIIIIIIS, kan vi droppe å diskutere den danske PH i denne tråden denne gangen?? Utrolig irriterende for oss som ikke ser den danske versjonen... 1
Gjesten Skrevet 5. februar 2012 #43 Skrevet 5. februar 2012 PLIIIIIIS, kan vi droppe å diskutere den danske PH i denne tråden denne gangen?? Utrolig irriterende for oss som ikke ser den danske versjonen... Den forespørselen kommer hvert år, men det har så langt vært håpløst. Men jeg tror faktisk ikke det kommer til å bli så mye Danmark-snakk i år, siden den danske sesongen ikke gikk på norsk TV i fjor. De eldre sesongene er jo litt utdiskutert nå, så det blir nok ikke stort mer enn et par "vi vil ha Gleager look alike"-kommentarer
Virina Skrevet 5. februar 2012 #44 Skrevet 5. februar 2012 Kjenner det er en liten smule surt å tenke på at jeg faktisk kunne ligget ved bassenget i solstekende Mexico nå as we speak, når man nå ser på gradestokken ute.. Jeg var en av de som ble plukket ut til å delta, don't ask me why - men av åpenbare grunner droppet jeg det. Nøyer meg heller med å "kose" meg med programmet i sofakroken hjemme og facepalme med begge hender av alt det hjernedøde de formidler gjennom skjermen.
challenger Skrevet 5. februar 2012 #45 Skrevet 5. februar 2012 PLIIIIIIS, kan vi droppe å diskutere den danske PH i denne tråden denne gangen?? Utrolig irriterende for oss som ikke ser den danske versjonen... Enig, synes det heller kan lages en egen PH-Danmark tråd for de som vil det:)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #47 Skrevet 6. februar 2012 Finnes det et sted på nettet man kan se PH Danmark uten å betale?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #48 Skrevet 7. februar 2012 Finnes det et sted på nettet man kan se PH Danmark uten å betale? Nei.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #52 Skrevet 13. februar 2012 Jeg kan ikke tro M83 har sagt ja til å bli brukt i både Made in Chelsea OG Paradise Hotel?!
palle Skrevet 13. februar 2012 #53 Skrevet 13. februar 2012 0:07!!! iselin fra dagens mann!! hahahhaaa. derfor hun var så pr-kåt!! haha jeg dævver litt allerede. dette må jeg se på
Audrina Skrevet 14. februar 2012 #54 Skrevet 14. februar 2012 Jeg kan ikke tro M83 har sagt ja til å bli brukt i både Made in Chelsea OG Paradise Hotel?! Høh? Hvem? Jeg gleeeder meg
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #55 Skrevet 14. februar 2012 0:07!!! iselin fra dagens mann!! hahahhaaa. derfor hun var så pr-kåt!! haha jeg dævver litt allerede. dette må jeg se på Skal hun være med? Dette må jeg hvert fall få med meg. Hun virker lettere tilbakestående. 3
challenger Skrevet 14. februar 2012 #56 Skrevet 14. februar 2012 0:07!!! iselin fra dagens mann!! hahahhaaa. derfor hun var så pr-kåt!! haha jeg dævver litt allerede. dette må jeg se på Skal HUN være med? Da vurderer jeg sterkt å boikotte hele greia..
smalls Skrevet 14. februar 2012 #57 Skrevet 14. februar 2012 Jeg kan ikke tro M83 har sagt ja til å bli brukt i både Made in Chelsea OG Paradise Hotel?! Hvem er M83??
Xaphan Skrevet 14. februar 2012 #58 Skrevet 14. februar 2012 Iselin fra dagens mann, ja. Dette kan bli spennende Jeg leste at Nicklas har vært med på castingprosessen i år, så jeg håper han har funnet bra folk! Han var jo enig med oss om at det var en litt kjedelig gjeng der i fjor. Jeg gleder meg mer enn jeg burde 1
Gjest Sonja. Skrevet 14. februar 2012 #59 Skrevet 14. februar 2012 Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men når Paradise Hotel ruller over tv-skjermen kan jeg ikke lå være å se på!
Gjesten Skrevet 14. februar 2012 #60 Skrevet 14. februar 2012 De har ikke sagt noe om hvilken dato det begynner ennå, vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå