Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kråkesaks, moderator.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Skjønner heller ikke greia.

Ikke jeg heller.

Hadde vært gøy om det kom mange forskjellige folk inn denne gangen. Sånn alle-fasonger-størrelser-snille-slemme-osv. Ifjor var castingen elendig..

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg håper de tar med flere twister og utfordringer i år. I fjor var spillenivået helt elendig. Det er jo spillet som er gøy synes nå jeg.

Skrevet

Jeg synes Gleager er mye kjekkere enn mange av de norske guttene som har vært med i hvertfall. Jeg tar Gleager any day fremfor Niklas, Carl, Petter, Kim, Rune, Øystein og hele gjengen.

Skrevet

Jeg synes Gleager er mye kjekkere enn mange av de norske guttene som har vært med i hvertfall. Jeg tar Gleager any day fremfor Niklas, Carl, Petter, Kim, Rune, Øystein og hele gjengen.

HAN var kjekk han! :rodmer: Kansje litt i tynneste laget, men det får gå:P

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Utelukkende utseendemessig, syns jeg at Peter som var med i den danske, samme sesong som Gleager, er veldig kjekk!

Skrevet

HAN var kjekk han! :rodmer: Kansje litt i tynneste laget, men det får gå:P

Da har vi forskjellig smak for jeg synes ikke han avr kjekk i det hele tatt :fnise:

Skrevet

Utelukkende utseendemessig, syns jeg at Peter som var med i den danske, samme sesong som Gleager, er veldig kjekk!

Kasper og Rasmus synes jeg å var veldig kjekke. Spesielt Rasmus. :rodmer:

Håper det kommer inn hvert fall en eller flere kjekke gutter i år. Gutta før har som sagt ikke vært så mye se på synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Gleager må være den desidert peneste som har vært med på Paradise. Han er virkelig lekker!! Om han er en drittsekk driter jeg i grunn i, har ikke tenkt til å bli kjent med han.... :P

Gjest Sunshine23
Skrevet

Enig. Gleager er hot :) Ingen av de norske gutta kan sammenlignes med han.

Skrevet

Det er jo eeeeeeeeeeeevigheter til det begynner :sukk: :sukk: Håper virkelig dem legger ut litt spoilere her og der fremover til sesongstart :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Forøvrig syntes jeg det skal bestemmes hvorvidt dette er en spoiler tråd eller ikke!

I fjord hadde vi to tråder, og det fungerte greit.

Skrevet

Forøvrig syntes jeg det skal bestemmes hvorvidt dette er en spoiler tråd eller ikke!

I fjord hadde vi to tråder, og det fungerte greit.

Jeg liker spoilertåd :nigo:

Skrevet

Jeg synes ikke dette burde bli en spoilertåd. Det er ikke alle som vil vite hva som kommer til å skje. Synes det var smart slik som vi hadde det i fjor da det var en egen spoilertåd til de som ville spoile og vite hva som kom til å skje.

Skrevet

I slutten av MARS? Men det er jo så lenge til... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke dette burde bli en spoilertåd. Det er ikke alle som vil vite hva som kommer til å skje. Synes det var smart slik som vi hadde det i fjor da det var en egen spoilertåd til de som ville spoile og vite hva som kom til å skje.

Men det var ikke det jeg mente.. Ingen her VET hva som kommer til å skje (med mindre de er deltagere og med mindre de kjenner noen av deltagerne og at de har avslørt NOE), men jeg vil gjerne ha sånn feks "jeg ble så gal av å være der" type ting, MED link :)

Endret av UnderCover
Skrevet

Men så igjen. Dem som ga oss "avsløringer" på spoilertråden sist, tok jo stort sett feil........ :sukk: de lurte oss med andre ord :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har et elsk/hat forhold til Paradise Hotell, for det er jo

ganske så teit, men samtidig må jeg bare følge med :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som har funnet ut når det starter? :popcorn:

Skrevet

Lurer på når de avslører deltakerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...