Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

LINK

Noen som vet når det begynner ??

Gleder meg :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah... Pipestilk med silikonpupper, klådame og trekke-inn-magen-dame. De finner så mange .... bra... folk til paradise. Ypperlig guilty pleasure tv!

• Liker 1
Skrevet

"Gleder" meg til det begynner! Har egentlig ikke lyst til å se det, men det er som en trafikkulykke, man bare må se det likevel:s

• Liker 4
Skrevet

Det begynner vel i slutten av Mars som det har gjort tidligere!

Gleder meg som bare det! Vi får vel se Nattens Rytter etterhvert i tråden også :ler:

Skrevet

Så at de har sensurert den ene jentas tatovering.. Hmm, lurer på hvorfor :klo:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Er den dritten der i gang nå igjen? :dry:

Skrevet

Det begynner i slutten mars tenker jeg. :popcorn:

Håper denne sesongen ikke blir like dårlig som forrige sesong.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Håper det er med noen bra gutter der i år. Tidligere har det vært få eller ingen som har vært noe særlig å se på. Og enda verre når de åpna kjeften :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Håper det er med noen bra gutter der i år. Tidligere har det vært få eller ingen som har vært noe særlig å se på. Og enda verre når de åpna kjeften :fnise:

Syntes Ole var dødsdigg jeg.. :rodmer: Litt dum, men det går bra når man ser slik ut :fnise:

Skrevet

Jeg venter fortsatt på en Gleager look alike skal komme inn på hotellet :fnise: Gleager er en som har vært med i 2 sesonger av den danske PH. For dere som ikke vet hvem han er :)

• Liker 2
Skrevet

Så at de har sensurert den ene jentas tatovering.. Hmm, lurer på hvorfor :klo:

Sikkert for at folk ikke skal kunne kjenne henne igjen. Hun har vel typisk 1500 venner på facebook og like mange bikinibilder der folk kan se tattisen.

• Liker 4
Skrevet

Om du har bare den ene kanalen så er det jo kjipt for deg, men da kan du lese en bok i stedet.

Men du har nok mange kanaler å velge mellom så da ser du på noe annet mens PH er på luften.

Enkelt og greit. :)

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Denne problemstillingen burde jeg postet i "ting vi ikke forstår" eller hva den tråden heter. Jeg forstår ikke hvorfor mennesker som HATER disse programmene; Paradise Hotel, Big Brother, osv. på liv og død MÅ kommentere hvor jævla dritt programmet er i absolutt alle samtaler som foregår om programmet? Ingen tvang deg til å trykke deg inn på denne tråden! Ingen tvang deg til å legge igjen en irriterende kommentar som er helt off topic egentlig, og som bare provoserer og irriterer oss som vil diskutere programmet. Hva så om vi liker programmet? Vi trenger faktisk ikke være en gjeng blondiner med plastpupper og bestevenner som er partysvensker. Vi ser programmet fordi vi VIL, ikke fordi vi må. Og derfor syns i hvert fall jeg at du kunne holdt deg for god til å lage akkurat denne kommentaren. Nå vet jeg at jeg "angriper" deg litt, men det er mange andre som tenker akkurat som deg, og denne går ut til dem også.

For å si det sånn, jeg har ingenting til overs for religion. Jeg mener at religion er løgn, men jeg påpeker det ikke i tråder der folk diskuterer religion. Jeg har ingen problemer med å bla forbi de trådene som omhandler religion.

• Liker 11
Skrevet

Denne problemstillingen burde jeg postet i "ting vi ikke forstår" eller hva den tråden heter. Jeg forstår ikke hvorfor mennesker som HATER disse programmene; Paradise Hotel, Big Brother, osv. på liv og død MÅ kommentere hvor jævla dritt programmet er i absolutt alle samtaler som foregår om programmet? Ingen tvang deg til å trykke deg inn på denne tråden! Ingen tvang deg til å legge igjen en irriterende kommentar som er helt off topic egentlig, og som bare provoserer og irriterer oss som vil diskutere programmet. Hva så om vi liker programmet? Vi trenger faktisk ikke være en gjeng blondiner med plastpupper og bestevenner som er partysvensker. Vi ser programmet fordi vi VIL, ikke fordi vi må. Og derfor syns i hvert fall jeg at du kunne holdt deg for god til å lage akkurat denne kommentaren. Nå vet jeg at jeg "angriper" deg litt, men det er mange andre som tenker akkurat som deg, og denne går ut til dem også.

For å si det sånn, jeg har ingenting til overs for religion. Jeg mener at religion er løgn, men jeg påpeker det ikke i tråder der folk diskuterer religion. Jeg har ingen problemer med å bla forbi de trådene som omhandler religion.

Jeg er helt enig med deg. Utrolig unødvendig å komme med en slik kommentar Bomullsdott. Jeg er ikke noe fan av Hotell Cæsar, men jeg klikker meg ikke inn i Hotell Cæsar tråden for å si at Hotell Cæsar er et drittprogram.

• Liker 3
Skrevet

Åh, hurra! Jeg gleder meg :popcorn:

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg gleder meg jeg å. Selv om det er en stund til det begynner.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på en Gleager look alike skal komme inn på hotellet :fnise: Gleager er en som har vært med i 2 sesonger av den danske PH. For dere som ikke vet hvem han er :)

Jeg har aldri skjønt hvorfor han der er/var så populær altså:s Synes ikke han er spesielt kjekk, og i tillegg så er han så klysete og selvgod! Han tror jo han er guds gave til kvinner selv..

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor han der er/var så populær altså:s Synes ikke han er spesielt kjekk, og i tillegg så er han så klysete og selvgod! Han tror jo han er guds gave til kvinner selv..

Enig. Skjønner heller ikke greia.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...