monja Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 For 8 år siden var jeg i London, og nå vil jeg gjerne ha med meg mannen min dit igjen. Vi sjekka med reisebyrået idag, og den billigste prisen de kom opp med i mai var 7500 pr pers. Jeg er overbevist om at det finnes billigere alternativer. Hva betalte du da du var der? Og hvem reiste du med? Charter eller ordna du alt selv? Synes det hadde vært gøyalt å kunne bruke mer penger på oppholdet, og ikke så masse på reisen akkurat. Ikke er det nødvendig med topphotell heller, for det er jo ikke på hotellet vi kommer til å være mest?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 www.reisefeber.no Her har jeg slumpet over billige turer :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Du kan nok få deg en London-tur til atskillig billigere penge enn 7500 per person. Du skriver ikke hvor i landet du reiser fra, men bor du på Østlandet er det mange flyselskaper som tilbyr billige billetter. Ofte er Ryanair billigst, men både Norwegian og Sterling har også billige turer. Ofte har også Braathens, SAS og BA London-kampanjer. For å finne billigst mulige billetter, bør du belage deg på å sjekke nettsidene til de respektive flyselskapene. mange tilbyr gjerne de billigste billettene kun på nett. Hotell finner du greit på selv, f.eks. via www.hotels.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 29. desember 2003 #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Her får du billetter for to stykk nede i en: 820.00 NOK kanskje billigere også. Eneste ulempen for vår del var at vi måtte til Oslo Torp(Sandefjord) eller til Haugesund. London Stansted ligger ca 1 time utenfor London sentrum, så er ikke helt lurt å ta det første flyet fra London og hjem. Hvis du er b menneske i alle fall http://www.ryanair.com/norwegian/index.html Her var i alle fall de billigste billettene vi fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. desember 2003 #5 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg og sambo fløy med Ryanair i oktober, var borte i 10 dager. Hotell og fly betalte vi ca 7300 for til sammen... 1300 i flybilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 30. desember 2003 #6 Del Skrevet 30. desember 2003 sjekk ryanair.com de er billigst,men du må bestille hotell utenom. synes prisen du fikk oppgitt var stiv.du får nok mye billigere reise enn det,men det er nok uansett dyrere i maimnd. tror vi betalteca.2600 t/r 2pers med ryanair i febr. bestill tidlig på nett for å få de laveste prisene ivertfall! good luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #7 Del Skrevet 3. januar 2004 Vil du fly til Heathrow så velger du SAS. Har sett at de ofte har tilbud på rundt 1400 per pers. Men ellers er Ryanair bra som allerede er nevnt også. Ellers kan jeg sterkt anbefale å fly med Norwegian. Det gjorde vi i november. Da betalte vi 596,- per pers med fly t/r. Hotell bestilte vi i august/september, og når en er ute i god tid, så får en ofte veldig bra priser. Vi valgte å bo bra, og betalte 77 GBP per natt på et 4 stjernes hotell like ved Hyde Park. Sjekk ut feks www.thistlehotels.com. Andre sider som har bra tilbud er www.londontown.com (men merk at her kommer skatten i tillegg på romprisene). Vi betalte altså mellom 1400 og 1500 per pers for en helg i london. Tror det viktigste er å bestille både fly og hotell i god tid for å få de beste prisene. Bestill allerede nå!! Et annet godt tips er å velge å fly på litt "odde" dager, feks onsdag til mandag feks. Men det kommer jo helt ann på hvor lenge dere skal være borte. Flyselskapene har ofte høyere pris på flygninger tors/fre med retur søndag, for det er det alternativet de fleste velger. Lykke til! London er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. januar 2004 #8 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilke hotell bruker dere som reiser på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 3. januar 2004 #9 Del Skrevet 3. januar 2004 Prøv å søke på GotoGate, da får du treff fra både Norwegian, SAS, BA osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2004 #10 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg reiser til London på onsdag, og skal kun være der til fredag, men jeg betalte under 500 kroner for flybilletten (RyanAir). Ellers er jeg så heldig at jeg har venner i London, som jeg får sove hos.. Gleder meg vilt og uhemmet til min lille miniferietur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #11 Del Skrevet 5. januar 2004 Vi var i London 4 dager rundt nyttår. Fly t/r pr. person 1000 kr med SAS fra Stavanger(Sola) til Heathrow. Bestilte dobbeltrom på hotel via http://hotelreservation.worldres.com/misc/no.html til £ 70 pr. natt Det dyreste du kan gjøre er å bestille via reisebyrå!! Bestill direkte av flyselskapet og finn hotell selv, mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #12 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg søkte på flybilletter med SAS (fordel å reise med dem for da lander du på Heathrow) i mai, og fikk opp 1055 kr pr. person for stort sett alle dager! Da kan dere være så mange dager dere ønsker og det er ikke problem å finne et ok hotell til rundt 60 £ pr. natt. Fra en torsdag til søndag vil da koste dere litt over 4000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå