Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man søke en stilling man egentlig ikke er kvalifisert til?

De aktuelle krver en høyere utdanning enn det jeg har, men leser jeg beskrivelse av oppgaver vet jeg at dette er noe for meg! :)

Det går mye på sosiale ferdigheter, nettverksarbeid, forskning og kordinering og der er jeg dyktig:)

Er vel lov å prøve hva? kan jo bare få ett avslag, og det er jo ikke så farlig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem som helst kan vel søke på akkurat de stillingene de vil, men om du får den når du ikke er kvalifisert er en annen sak.

Skrevet

Det skader ikke å forsøke! :)

Skrevet

Husk at stillingsutlysninger for det meste er ønskelister og ikke kravspesifikasjoner, så det er bare å søke. :)

Skrevet

Hvem som helst kan vel søke på akkurat de stillingene de vil, men om du får den når du ikke er kvalifisert er en annen sak.

Jeg er enig med deg, men jeg vet om folk som ikke har vært kvalifisert som har fått høye stillinger takket være at de er likt og har positiv utstråling.

Mener selv jeg er mer enn nok kvalifisrrt til en slik jobb, det er mitt interesseområde og har lest dobbelt opp av faglitteratur, når jeg har snakket med folk i bransjen merker jeg at jeg har mer kunnskap, det er ikke alle som liker meg for det, men de som er ekte og vil andre godt har faktisk tilbudt meg ledende stillinger, og det uten å søke.

Så jeg får se hva fremtiden bringer, spennende er det hvertfall:)

Skrevet

Husk også at kvinner har en tendens til å søke jobber de mer en nok er kvalifiserte til, men menn søker det de ikke er kvalifiserte til.

Trå til og søk.

og lykke til :)

Skrevet

De søker etter kliniske spesialister...jeg har bare en b-grad og ledererfaring MEN mer enn nok kunnskap og livserfaring til å takle en slik jobb.

Hva med klinisk kunnskapsrik, reflektert ung dame?

Skrevet

Husk også at kvinner har en tendens til å søke jobber de mer en nok er kvalifiserte til, men menn søker det de ikke er kvalifiserte til.

Trå til og søk.

og lykke til :)

Takk:)

Skrevet

Om du har erfaring innen områdene som er veldig dekkende, ville jeg likevel forsøkt. Mange steder kan man også lese at kravet til utdanning kan fravikes dersom kandidaten har betydelig relevant erfaring også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...