amonyn Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er en hannhund på 2år som søker en kjæreste i min nye by. Da jeg veier 40kg og er ganske vilter av meg, hadde det vært fint om du veier det samme. Det hadde ikke vært så gøy om du ikke tåler å bli lekt med. Jeg er ikke ute etter noe seriøst forhold, bare et møte i ny og ne. Dersom du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, kan du få eieren din til å sende mamman min en melding, så kan vi kanskje leke sammen en dag. Dersom du kjenner noen som kan passe meg av og til, eller gå en tur med meg, hadde det også vært fint. For selv om min mamma stort sett er hjemme med meg, hender det at hun har lange dager på skolen, og det synes ikke jeg er noe særlig greit. Hilsen en vilter hund som mener godt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Hvorfor er det bare tispe du søker? Går du ikke overens med hunder av samme kjønn?
Gjest Bobler Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Hvorfor er det bare tispe du søker? Går du ikke overens med hunder av samme kjønn? Det er ikke akkurat uvanlig at hannhunder ikke alltids går overens med hannhunder. Spesielt ikke hos de større rasene. Er også ofte at de går overens med noen hannhunder, mens andre overhode ikke går. Jeg lar sjeldent min hund leke med hannhunder før de kjenner hverandre godt. Ikke fordi han er agressiv, men fordi det fortere blir krangling mellom to hanner, enn en hann og en tispe Er det ei tispe kan jeg fint slippe min øyeblikkelig.
amonyn Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg tøffer meg veldig og begynner gjerne å knurre når jeg hilser på andre hannhunder. Kan gå greit, det er noen jeg liker også. Hvis du vil sloss, så er jeg med på det, hvis ikke er du stort sett uinteressant. Derfor er det tryggest og greiest med tisper. Men det går jo an å prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå