Gjest Bobler Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Hvor kan jeg få kjøpt Nike Shox billigst? De jeg har begynner å bli slitt, trenger nye. Betalte 1700 for de på URBAN, regner med jeg kan få de billigere..
Shinana Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjøper mine på Ebay. Finn en selger som har mange, og gode tilbakemeldinger. Har kjøpt ganske mange par Shox på den måten, og har betalt ca 5-900 kroner. Rimeligst i USA og UK. Litt dyrere i Tyskland.
Litia Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Kan ikke hjelpe deg, dessverre, TS. Jeg endte opp med å kjøpe direkte fra nike.com, fordi jeg hadde problemer med å stole på de andre nettbutikkene. Endret 17. januar 2012 av Kråkesaks
Kråkesaks Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Tråden er ryddet for spam og kommentarer til dette. Kråkesaks, moderator. Endret 17. januar 2012 av Kråkesaks
Shinana Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Nesten utrolig at dette kom ut idag. Les denne! Så lurer jeg på hvorfor i all verden mitt tidligere innlegg ble ryddet. Der stod ingen ting som strider mot noen regler her inne så vidt jeg kan erindre. Kritikk av en nettside var det riktig nok, men les det som står i linken over her så bekrefter den nøyaktig det jeg skrev. Troll i ord så og si! Endret 17. januar 2012 av Shinana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå