FrøkenMånestråle Skrevet 14. januar 2012 #1 Del Skrevet 14. januar 2012 Vil gjerne ha god bilde og videokvalitet... Setter stor pris på svar Håper jeg er i rett forum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 14. januar 2012 #2 Del Skrevet 14. januar 2012 Canon Powershot s95 skal være et bra kamera. Du får det fortsatt til under 2000 kr på japanphoto.no, men ser ikke ut som om det er så mange igjen siden det har fått en etterfølger. Antagelig det beste du får for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3 Del Skrevet 15. januar 2012 http://www.prisguide.no/produkt/olympus-e-pl1-120388 Ligger rett over 2k her, men coop hadde en kampanje på det rett over nyttår. Mulig de har noen igjen? Da lå det rett under 2000kr. Det er ett systemkamera (speilreflekskamera uten speil), så det har en kvalitet som kan sammenlignes med speilreflekskameraene, men det er en mye hendigere størrelse. Litt større enn en typisk kompakt, men intet monster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 15. januar 2012 #4 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg fikk olympus Xz-1 i julegave, og er veldig fornøyd! http://www.lydogbilde.no/test/olympus-xz-1 2 andre kameraer som også er gode er Canon ixus 220 og panasonic lumix Dmc-lx5 Kommer jo ann på hvilke kvalifikasjoner du ønsker og str på kameraet. Og hvor mye du vil gi. Ixusen ble for liten for meg, lumixen og olympusen var ganske like, så sideb olympus komi hvit såble det den avgjørende faktoren for meg. Leste masse tester, så filmer om kameraene og sammenlignet, og er som sagt veldig fornøyd med valger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2012 Tusen takk for svar alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 22. januar 2012 #6 Del Skrevet 22. januar 2012 For meg stod det mellom Canon powershot S95 og Canon powershot 220. Valgte sistnevnte fordi den var best på zoom, og bildekvaliteten er i tillegg svært god. Hvis zoom ikke er viktig, så gå for S95, utvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå