Gå til innhold

Invitasjonsesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt kremhvite esker til invitasjonene våre, i steden for vanlige konvolutter. Er det noen som vet hvor man kan få tak i det til en rimelig pris?? størrelsen må være 147 x 147 mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg helt sikkert om jeg bare hadde visst hvordan :P er så dårlig på å lage sånne ting selv. Har brukt lang nok tid på å lage invitasjonene :P hehe

Skrevet (endret)

Du finner masse instrukser om hvordan du lager det på nettet.. du kan jo f.eks samle sammen noen venner, svigermor, svigersøster osv. for å lage dem ;)

Men jeg er ganske sikker på at de har sånne esker på panduro eller staples.. der har de alt : ))

Endret av loler
Skrevet

Vi lette også etter slike esker lenge. Fant dissse:

http://www.craftcreations.com/Leaf/954/1/Greetings-Card-Boxes/

Veldig fine, superbillig og enkle å sette sammen ;) De har str. 147x147x22, perfekt til invitasjoner! :D

Takk for tips! har sett på disse eskene tidligere. Er de helt hvite eller kremhvite? Invitasjonene våre er kremhvite, så er redd det ser litt rart ut med helt hvite bokser. Eller er jeg litt forpirkete om jeg syntes det? :P

Skrevet

Eskene er helt hvite. Vi har ivoryfargede invitasjoner, men det var ikke noe problem i det hele tatt. Vi hadde lilla silkepapir pakket rundt invitasjonene i tillegg til lilla og hvitt silkebånd rundt eskene igjen. Det ble veldig fint, og har fått bare positive tilbakemeldinger på invitasjonene. :D

Skrevet (endret)

Hva med [denne siden? Tror du kan bestille litt slik du vil ha de.

Endret av Dhalia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...