Gjest Poirot Skrevet 31. desember 2003 #21 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, en week-end til en eller annen storby kan jeg kanskje strekke meg til..... Kunne tenke meg Paris, men der har vi vært... Kanskje Wien eller noe...? Wien er nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 31. desember 2003 #22 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvorfor vil du ikke reise så langt? For øvrig er Skottland, England og Wales nydelige land for rundreiser. Men da bør det helst være sommer, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #23 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg tror problemet ditt er at du er redd for det ukjente. En slags reisofobia (hm... det finnes sikkert et ekte ord for det). Du sier at du liker å reise til københavn, der har du vært mange ganger før, du vet hvordan dere kommer dere dit, hvilket hotell dere skal bo på og hvordan gaten utenfor hotellet og resten av byen ser ut. Kort sagt -du vet akkurat hva du går til. Kuren for angst er vel å møte frykten. Du må bare prøve. Start forsiktig med noe som er litt vanskeligere enn københavn og jobb deg utover (i verden) -snart vil du oppdage at det går lettere. For når alt kommer til alt tror jeg du vil like å reise, bare du har kontroll på det som skal skje. Jeg vil anbefale å være aktivt med i reisebestillingen slik at du vet nøyaktig alle detaljer med reisen. Hvor skal dere bo, hvordan ser det ut, er badet lekkert, hvordan kommer dere dit fra flyplassen, hvor er det greit å spise i nærheten etc. Beregn også god tid på eventuelle flyskift slik at dere ikke trenger å være redde for å stresse på flyplasser, eller annet som kan gjøre det skummelt... Vær forberedt og overlat ingenting til tilfeldighetene, da tror jeg du vil føle deg tryggere! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #24 Del Skrevet 3. januar 2004 Oj,det blir ikke lett dette . Tex; hva regner du som LANGT? Båttur til Køben tar jo litt tid.... Enig med gjest ovenfor at det kanskje er "frykten" for det ukjente. Men av steder i nærheten, så kan både Tallinn, Stocholm, Amsterdam, Paris, ROma, Firenze, Dubrovnick etc anbefales. Disse er alle en flytur unna som er mye kortere enn oppholdet på båten til Køben. Skal dere fly like langt bort som den tiden båtturen tar, så havner dere på Cuba el Men helt seriøst, det er utrolig mange flotte steder i Italia. Der kan dere nyte hverandre, stedet, maten og god vin. Og jeg er sikker på at når bryllupsdagen deres er overstått, så vil dere synes det er deilig å komme seg litt bort også. Behøver jo ikke være så lenge heller? En langhelg, eller en uke. Så tilfredsstiller dere begges behov. Ps Tallinn er bra. Her er det både shopping, severdigheter, historie og ikke minst en god del SPA. Tenk å kunne fortsette bryllupet med SPA på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå