Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg vil aller helst slippe å dra på bryllupsreise. Seriøst. Men jeg gifter meg med en mann som elsker å reise. Noen som har et godt forslag til hvor han kan klare å slepe meg med? Han vil til Galppagosøyene, jeg vil ikke lengre enn til Drammen..... Vil jo gjerne at han skal få seg en tur, stakkar, han fortjener det jo, samtidig vil jeg helst bli hjemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #2 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med en koselig tur i Norge? På fjellet, Hurtigruta, hytte på Sørlandet el? Eller svenskekysten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg kan bli med!!!!! *monja vil på bryllupsreise, men har ikke kommet seg på det enda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2003 #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med en storbyferie til et sted hvor de selger mye nisser? Nissen er jo finsk sies det, så kanskje en finlandstur kunne vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #5 Del Skrevet 29. desember 2003 Finland har vi vært i, og tur i Norge kan jeg bare glemme. Nei, det må bli noe eksotisk... han nekter å reise nordover, så når vi bor i Oslo begrenser det jo seg litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 Irland eller Skotland? Vinferie i Frankrike/Italia? Østerrike, flotte innsjøer med deilig varmt badevann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2003 #7 Del Skrevet 29. desember 2003 Sånn bortsett fra at du ikke liker å reise, hva liker du best av å slappe av på stranden, shoppe i byen, gå på ski eller være alene kun med din elskede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #8 Del Skrevet 29. desember 2003 -Være hjemme...? Jeg er elendig på å shoppe, men jeg kan godt tilbringe noen få timer på stranden. Men jeg orker ikke det mer enn absolutt max en dag.... Hvis jeg absolutt MÅ dra et sted kan jeg være med på den turen vi pleier å ta hver sommer, den syns jeg er koselig, DFDS til Køben med luxuslugar, bo på Sophie Amalie i noen dager og bare loffe rundt i Køben hvor jeg er relativt godt kjent.... Men jeg vet at han gjør det bare for min skyld, selvom vi har det deilig der nede vil han helst reise alle mulige andre steder som er langt borte... Singapore eller Cuba og sånn... Ikke tusen ville ulver hadde fått meg på et fly til Cuba..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2003 #9 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med et sånt cruise hvor dere bor på båten, men er i land på forskjellige steder hver kveld? Som en begynnelse - hvem vet - kanskje du får mer reiselyst etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 29. desember 2003 #10 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med Madeira da? Liker kanskje mye planteliv, er masse forskjellige planeter der... Det er en kjempe fin øy. Noen linker så du kan se litt hvordan det er.. http://home.online.no/~nancys/portugal/madeira/norsk/ http://home.online.no/~jdigrane/madeira/album.htm Det er en god del folk som drar dit på bryllups ferie. Hvis dere drar dit i juni så er det folk som har laget til ordentlig show med rakketer, vær lørdag, masse folk på kaia da. De selger masse forskjellige Madeira mat da... Noe som dere burde smake på, var kjempe godt! Vil ikke anbefale å vær på Porto Santo(nabo øy) i 1 uke, kan heller dra på dagstur dit.. Det er det masse strender.. Jeg vil anbefale Madeira på det varmeste. Håper du finner ut hvor dere skal dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #11 Del Skrevet 30. desember 2003 Madeira høres deilig ut men det er ALTFOR langt hjemmefra!! Den båtcruisetingen fristet faktisk litt, men er ikke det også veldig langt fra Drammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. desember 2003 #12 Del Skrevet 30. desember 2003 Madeira høres deilig ut men det er ALTFOR langt hjemmefra!! Den båtcruisetingen fristet faktisk litt, men er ikke det også veldig langt fra Drammen? Man får cruise i Middelhavet, fra Mallorca til Italia eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #13 Del Skrevet 30. desember 2003 *sukker tungt* Båten mellom Sandefjord og Strømstad er vel ikke like spennende kanskje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. desember 2003 #14 Del Skrevet 30. desember 2003 *sukker tungt* Båten mellom Sandefjord og Strømstad er vel ikke like spennende kanskje..... Tex da. tenk så koselig dere får det. Men hva med bare en weekend i en storby. Så blir det ikke så mange dagene. (Båten mellom sandefjord og strømstad er umåtelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 30. desember 2003 #15 Del Skrevet 30. desember 2003 Du må være den første jeg har hørt om som ikke liker å reise! Har du reist mye før? Har venner som ikke fattet hvorfor jeg likte å reise til syden, helt til de dro en gang selv. Gjett hvem som reiser flere turer i året nå da? Men, cruise i Middelhavet er et godt tips syns jeg, da har du muligheten til å oppleve f.eks Barcelona, Palma, Nice etc, og kan velge om du vil dra på stranda, shoppe, gå i museum, gå å se deg rundt etc etc. Flyturen er ikke så lang heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. desember 2003 #16 Del Skrevet 30. desember 2003 Tex - en weekend i Amsterdam, for eksempel, er ikke så fryktelig langt hjemmefra. Hvis gubben absolutt vil noe "eksotisk" har du jo de baltiske hovedstedene, f.eks. Riga eller Tallin, som skal være utrolig vakre - og nærmere våre hjemlige trakter. Og så synes jeg han typen din er en pyse som ikke vil nordover! Foreslå Svalbard eller Island og hør hva han sier da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #17 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, en week-end til en eller annen storby kan jeg kanskje strekke meg til..... Kunne tenke meg Paris, men der har vi vært... Kanskje Wien eller noe...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 31. desember 2003 #18 Del Skrevet 31. desember 2003 Dra til ROMA! Og gå fra morgen til kveld byen rundt - heeeelt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2003 #19 Del Skrevet 31. desember 2003 Praha er også å anbefale - fantastisk by! Kjenner en som var på sånt middelhavscruise - hun hadde en kjempefin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. desember 2003 #20 Del Skrevet 31. desember 2003 Men tenk så supert det er å reise...! Oppleve nye ting og steder. Få nye impulser. Du og mannen din på bryllupsreise. Romantikk. Avslappning. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå