misbruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Man tilbringer en hel del tid på "dass" gjennom livet. Vaner oppstår der som alle andre plasser.Kan noen av disse enkle vanene fortelle om et individs estetiske holdninger? Noen mener de er mer sofistikerte når de tilhører "brette" gruppen,og ser gjerne på rullere og krøllere som to grader av latskap. "Krøllere" sier ofte at bretting fører til mer utsmurning enn opptak,og peker derved til at krøllet papir gir dem mer edge innen "skrapeeffekt" ... Hvilken gruppe tilhører du? Bretter: bretter toalettpapiret Krøller: kryster ofte papiret til en "semikule" før tørk Ruller: Ruller papiret rundt fire fingre 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Jeg både bretter, krøller og ruller! 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 jeg er enig... men er det nnoen krøllere der ute? 1
Tropic Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Så utrolig mye rart folk lurer på... Bretter! 2
misbruker Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2012 Jeg både bretter, krøller og ruller! Multitalent med andre ord hehe
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Multitalent med andre ord hehe Ja, jeg slår meg gjerne til ro med den forklaringen.
misbruker Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2012 Bretter ikke alle da? Etter at jeg slår ett slag for "brette-revolusjon" .. så gjør de nok det
misbruker Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2012 jeg er enig... men er det nnoen krøllere der ute? Folders unite hehe
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #12 Skrevet 14. januar 2012 Hehe, kommer an på om jeg gjør stort eller lite Lite - ruller rundt fingrene Stort - krøller på første tørk for mest mulig avstand mellom hånd og drit, og bretter deretter med 2-4 tørk per tørk etter det Generelt sett har jeg et høyt forbruk av dopapir og bruker sannsynligvis langt mer enn gjennomsnittet per tiss. 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #13 Skrevet 14. januar 2012 ruller, eneste måten jeg har feelinga på hvor mye jeg trengen når jeg bruker ukjent papir. 1
Gjest laurine Skrevet 14. januar 2012 #14 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er krøller! Føler det er sløsing og brette, gjort det et par ganger. Bruker jo mere dopapir av det. 2
misbruker Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 14. januar 2012 spent på om det finnes noen der ute med innovative og alternative løsninger.... ingen som tvinner papiret sammen til en komprimert papirpinne,og bruker den til å pirke med? Det var iaf en tanke som slo meg i det jeg leser om importansen omkring distansering mellom fingrene og rollerburgeren 2
Gjest Thessie! Skrevet 14. januar 2012 #16 Skrevet 14. januar 2012 Jeg bretter og kommer nok til å fortsette med det. Har aldri tenkt over at det går ann å gjøre det på en annen måte.
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. januar 2012 #17 Skrevet 14. januar 2012 spent på om det finnes noen der ute med innovative og alternative løsninger.... ingen som tvinner papiret sammen til en komprimert papirpinne,og bruker den til å pirke med? Det var iaf en tanke som slo meg i det jeg leser om importansen omkring distansering mellom fingrene og rollerburgeren 1
Sweet77 Skrevet 14. januar 2012 #18 Skrevet 14. januar 2012 spent på om det finnes noen der ute med innovative og alternative løsninger.... ingen som tvinner papiret sammen til en komprimert papirpinne,og bruker den til å pirke med? Det var iaf en tanke som slo meg i det jeg leser om importansen omkring distansering mellom fingrene og rollerburgeren Kommer aldri til å se på rollerburger på samme måte igjen...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #19 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er litt rebelsk... Jeg bretter også krøller jeg den etterpå 1
misbruker Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 14. januar 2012 Kommer aldri til å se på rollerburger på samme måte igjen... Så du har aldri fått assosiasjoner i den retning når du ser en dampende varm rollerburger? Da foreslår jeg,etter denne åpenbaringen.At du en god titt neste gang noen kommer ut med en i minusgrader og fører den til munnen. hehe nb! ... kanskje lurt å unngå feks fyllesjuke mens du observerer,hvis du har en litt aktiv fantasi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå