Gå til innhold

knipe- øvelser?

linzi

Anbefalte innlegg

når du sitter i bilen, foran dataen, på skolen, i stuen, egentlig alle plasser du sitter, hjelper det å knipe sammen rompa- holde i 3sek og slappe av. og gjøre samme øvelsen gjentatte ganger??

har det noen virkning på rompa i hele tatt???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

VIrkning på rompa??? Poenget er vel å trene bekkenbunnen og muskulaturen rundt skjeden, ikke å få strammere rompe?????

Virkning på rompa får du ikke med usynlige øvelser :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun mente sammen knipninger av selve rompeballene, starmme, slippe, starmme , slippe,osv :lol: Ikke knipninger av skjeden!!!

Gjør d selv jeg, en hundre stykk om gangen, hvet ikke om d har noen effekt, men d føles sånn værtfall :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fars samboer - den gang jeg var tolv - påsto at det hjalp. Hun knep rumpa sammen også når hun stod og vasket opp. Jeg fulgte litt med, som den tolvåringen jeg var, og jeg syntes faktisk at rumpa hennes virket fastere etter bare kort tid.

Men så slanket hun seg også samtidig, så hvem vet...

Kari Jaquesson (i tv2) hadde jo noen øvelser for noen år siden, der hun satt på en stol og knep sammen rumpen - så det må jo ha noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
VIrkning på rompa??? Poenget er vel å trene bekkenbunnen og muskulaturen rundt skjeden, ikke å få strammere rompe?????

Virkning på rompa får du ikke med usynlige øvelser :kgblunk:

Ingen som snakket om usynlige øvelser vel? Her er det snakk om rumpe-kniping, ikke skjede-kniping. Går an det og vettu :wink:

Selv er jeg dårlig med slike rutiner... Men mye mulig det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...